bugün

galatasaray 7 fenerbahçe 0

Gereksiz fanatizminle alkişladim sizi. Şimdi bi fenerlide sana bizim uefa kupamiz var diycek. 6 kasimda 6-0 olduysa sonraki derbi tarihlerini orantiliycak gereksiz tartisilcak filan. Kimse futbolcular niye bu kadar kazanip az vergi ödüyolar demiycek
© copyright 2005 - 2026