yeşil ağ

%30'u da sana verecekmiş geri zekalı arkadaşım.

lan adam emek veriyor, zaman öldürüyor. hiç mi para kazanmasın?

bu millet mal yemin ediyorum ya.

her ne kadar güzel bir reklam stratejisi de olsa; hem yerli yatırım hem de faydalı işlere imza atma niyetleri var.

destek verilmeli kanımca.

edit: eski yorumlara istinaden yazdım, üstteki arkadaşın bir günahı yok. *
© copyright 2005 - 2026