bugün

kafem

Çayın 1.5 lira olduğu bir işletme. Eğitim fakültesinin hemen yanında olunca sık sık gidiyoruz. Şu ana kadar bir falsosunu görmedik memnunuz.
© copyright 2005 - 2026