bugün

utsusemi

geceye harbi harbi bırakılmış bir ahlaksız foto. bırakırken hiç sıkıntı duymadın mı. çünkü cidden ahlaksız ve de arzu falan filan neyse ya. niye bıraktın ki zaten . klavye bi garip oldu. ama sağol uzun zamandır klavyeye bakmadan yazmak! özlemişim foto sayesinde özlem giderdim. cumalaştım. hatta ve hatta işaret parmağımla arzuhalci yazışı bile yaptım. ve sonra hala cümlede arzu kelimesi vesaire. yürü git be. hem bana ne ki arzudan ve de sana da ne?
© copyright 2005 - 2026