bugün

zall

bir admin.

mekanınızın yazarlarını bizde beğeniyoruz. daha doğrusu beğeniyorduk. ama ne zaman ifşa olayları patladı, kabak tadı vermeye başladı. kusura bakmayın ismail bey bende mındar sevmiyorum yani...
© copyright 2005 - 2026