bugün

daph

Çaylaklık dönemlerimde yardımıma koşan biricik eltim.

Edit:elçim.
Edit2: beni unutan yazar.

Edit3: (bu yazılarım hoşuna gitmeyecektir ama...) üzülerek söylüyorum ki çok yakında ilgi manyağı olup çıkacak yazar. Sözlüğü terkedemeyeceğine de adım gibi eminim.
© copyright 2005 - 2026