bugün

zall

kusura bakmasın ama trt de çıkan akp propogandası bir programı övdüğünü gördüm geçen entry'sinde. üstelik övme şekli trollerle aynı idi. şöyle idi "eskiden trt nin parası xxx e harcanır şimdi xxx e gidiyo ne güzel oluyo" inş eleştiriye açıktırda beni uçurmaz.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026