bugün

son moderator

kankamdır kendileri çok severim çoook yani cebimde tam 35 ykr var 17.5'i onun, fakat kanka yarın işe gidicem yol param yok sen bana özelden mesaj at hesap numaramı vereyim 5 lira gönder.
(bkz: hepimiz moduz)
(bkz: rahmetlide moderator dü)
© copyright 2005 - 2026