bugün

tarz

subjektif olarak girilen bir entry yüzünden 10 gün çaylak olmuş yazar. adam kayıran moderatörlere yazıklar olsun ne diyeyim, bütün sözlüğün 10 gün çaylak olması gerek ya bu duruma göre... neyse hayırlısı olsun diyelim.
© copyright 2005 - 2026