bugün

fifa 16

ilk defa cumartesi günü oynadım. sanırım ben hala winning eleven 3-4 kafasındayım maksimum 8. bir tek bana mı futbolcular yavaş hareket ediyormuş gibi geliyor? tüm tepkiler yavaş istediğimi bir türlü yapamıyorum.
© copyright 2005 - 2026