bugün
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet8
- true'nun çaylak olması15
- kadir inanır14
- velvet28
- arkadaşlar uyudunuz mu6
- israil5
- kemalist dünya19
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- hiçbir şey yapmadığınız halde aşık olan erkekler2
- sözlüğü bırakmak istemek8
- 2026 dünya kupası27
- yazarların iyi olduğu konular9
- aile evinde yaşamak13
- sedat pekmez21
- üniversitelerin gereksiz olması12
- salak erkek neden bu kadar çok8
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- futbol21
- memesi güzel olan bir kadını alıp çıkacağım4
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek5
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- arapça okuyabilen yazarlar3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- seri gizli artı oy veren melek7
- anın görüntüsü17
- tüm mahlukatın cenneti yaşayacak olması3
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil4
- galatasaray lobisi11
- özlü sözler5
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- sözlük yazarlarının kombinleri9
- bir şeyler söyle3
- birader yazar olmak13
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- allah yoluna cenk edelim şan alalım şan2
- 26 haziran 20266
- yapay zekanın her entrymi silmesi2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- birsin allahım2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim6
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- erleg han ile revani yemek3
- ktç abinin çaylak olması5
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ingiliz aksanı6
kendimden bahsetmek istiyorum. Evlendim ve ne değişti ?
Arkadaşlarımı kaybettim. Evet. Hepsini kablolar yuttu. Watsap ' ta kız grupları , facebook ' ta bicibiciler. Sonra yavaş yavaş haberleşememe. Hepsi evlendi çünkü.
Kimi cok mutlu, eşiyle dünyayı geziyor , kimi küçük bir ilçeye gelin gitmiş b.ktan bir mağazada satış danışmanlığı yapıyor.kimi de seri imalata geçmiş , kocasının aşireti için ha bire doğuruyor.
Ikincisi , özgürlüğümü kaybettim. Oo eskiden barlarda bağıra bağıra şarkı söyleyen kız gitti , Yerine kocası müsait olduğunda onunla alalade mekanlara giden evli kadın geldi ve bu evli kadının ilk görevi fazla dikkat çekmemek ! Ama bu mümkün değil ! Mümkün değil ! Ne yani artık kendim gibi olamayacak mıyım ?
Istediğim zaman kuzenime yatıya gidemeyecek miyim ? Istediğim kadar uyuyamayacak mıyım ? istediğim gibi giyinemeyecek miyim ? Kabullenme...
Üçüncüsü mü ? Severek yaptığınız tüm her şey bir zorunluluk oldu! Ta ta ta taaa! Tanrı , olgunluk koyuyor işte bu kısımda azıcık beyninize.
Evet , hepsi çok mantıksız ! Her gün sorgulayarak yapıyorsunuz bu işleri.
Halı silerken bir yandan da neden silmek zorunda olduğumu tartışıyorum kendimle. Her gün bulaşık makinasına bulaşıkları koyuyorum sonra boşaltıyorum ve yine ! Basit görülen bu işlem günde en az 20 dakikanıza mal oluyor. Her gün evleri süpürüyorsun, sık sık tuvalet banyo temizliyorsun ve en nefret ettiğim kısım haftada bir kere nevresimleri değiştiriyorsun. Hatta yeni evliyken , yatağın üstüne çıktım bir gün yorganın yüzünü değiştirmek için. Yaptım , gećirdim . Tam olarak düzelmesi için sallamam gerekiyordu. Ayağa kalktım ve yorganı silkeledim. Silkelememle yere yığılmam aynı anda oldu. Çünkü çatı katında yaşıyorum ve çatı alçakta kaldığı için başımı çok kötü bir şekilde tavana vurdum ama ne vurdum. Ha bu bir şey mi ? Yüzlerce ev kazası geçirdim. 3. Bu işte "rutinle baş edebilmek ve kendini ahmakça motive edebilmek ."
4. Kısımda ise erkeklerin aile manyaklığını ele alalım. Sanki biz kadınları sahiden leylekler getirmiş gibi yaşıyor erkekler. Bir tek onların ailesi var sanki . Edep yahu ! Aşağı inelim , aşağı inelim. Yok babamı çağıralım , yok kardeşim gelsin. Haftanın 4 günü en az bu şekilde geçer. Benim annem babam yok çünkü ? Ben onları özlemiyorum ya da onlar sürekli gelip bizde kalamıyor mu ? Istesek bu şekilde yaparız ama edep yahu ! Eşim uyur babası bıraksan 4 ' e 5 ' e kadar muhabbete insab arar. Biri menapozlu biri antrapozlu . Hadi uğraş dur. Sev istediğin kadar sev . Ilgisi yok.
Sabahçı kahvecisi gibi sabaha kadar adama çay kahve yaptığımı biliyorum gecelerce. Defalarca da yemeğini yapmışımdır. Ama istediğini yap ? Erkek ailesi çoğunlukla nankördür.
Ve emeklerine yazık olur. Ya da bana böylesi cani insanlar denk geldi bilmiyorum.
5. Ne mi ? 5. Kesinlikle saygısızlaşma. Erkekler evlenince garip bir rahatlığa bürünüp bir yavşaklaşıyorlar. " bir çay getirir misin hayatım ?" Diyen erkek " kalk bana bir kahve yap " hayvanına dönüşüyor. Yemeklerini eleştirmeye başlıyor , ütüne laf söylüyor. Kısacası artık başkalaşıyor. Koca olmak böyle bir şey sanıyor. Ama böyle bir şey olmamalı.
6. Aşamada eşler olan oldu tadında . "E biz çocuk yapalım artık " haah bak bir tek o eksikti zaten! Hemen yapmalısınız. Çocuk neşedir , çocuk bıdıbıdıdır. Çocuk ilgidir , masraftır, emektir ! Ha o melekler için cefa çekmeye değer mi ? değer ama çocuk istiyorsan değer. Hazır değilsen ne olacak ? Yaş 30 olacak hala hazır hissetmiyorsun. Çevrendekiler de iyi goygoycu " hamile kalınca o duygu geliyor zaten , şimdi istememen normal " bakın hamile kalır da o duyguları hissetmezsem çok kişinin canını yakacağım. Buradan duyurayım da ben.
Bir de çocuk şöyle bir şey : " anne, konusan tuvalet istiyorum " , " anne furbby istiyorum , " anne karlar prensesi ' nin oyuncaklarından istiyorum " ... uzar gider.geçen gün yeğenim "vatoz " istedi ya vatoz aradık saatlerce çarşıda. Oyuncak vatoz aradık. Gerçeğini daha kolay bulurduk. sonra elektronik eşya düşmanı bu çocuklar televizyonu , telefonları , tabletleri , laptopları itinayla bozarlar. Sürekli başlarında durman gerekir. Bir de park diye tuttururlar. ama sorumluluğun artma vakti geldi.
7. Aşama ise şu oluyor " k.y g.tne rahvan gitsin !" Yes , çocukta oldu , yaşta geçiyor , ideallerin de olmadı hatta kalmadı. Bambaşka bir şey yaşıyorsun. Şiir mi yazardın ? Gitar mı çalardın ? Şarkı mı söylerdin ? Kimsin sen be kadın ?
Evine gelip dedikodu yapan bu kadınlar da kim ? " Aa aaa nihal ' e bak boşanmış 4. Kocayı alacak valla aysu sen hala bekle !"
" benim kız dersaneden dönmüştür "
" bizim oğlan dereceye girmiş deneme sınavında "
" benim babam da prostat kanseriydi rahmetli "
" botoks yaptırmayı düsün bence necla sen artık bak kocan gencecik delikanlı gibi duruyor. Yanlış anlama bak ben senin dostunum ..."
8. Aşama yaşlandın. Iyi kötü bir hayat yaşadın. Şimdi acısını çıkarma zamanı. Her şey çeneye vurmuş durumda. Ölene kadar intikamımı alayım şu hayattan modundasın. Bolca emlağa yatırım yapıyorsunuz şu sıra eşinle. Hadi kolay gele !
Arkadaşlarımı kaybettim. Evet. Hepsini kablolar yuttu. Watsap ' ta kız grupları , facebook ' ta bicibiciler. Sonra yavaş yavaş haberleşememe. Hepsi evlendi çünkü.
Kimi cok mutlu, eşiyle dünyayı geziyor , kimi küçük bir ilçeye gelin gitmiş b.ktan bir mağazada satış danışmanlığı yapıyor.kimi de seri imalata geçmiş , kocasının aşireti için ha bire doğuruyor.
Ikincisi , özgürlüğümü kaybettim. Oo eskiden barlarda bağıra bağıra şarkı söyleyen kız gitti , Yerine kocası müsait olduğunda onunla alalade mekanlara giden evli kadın geldi ve bu evli kadının ilk görevi fazla dikkat çekmemek ! Ama bu mümkün değil ! Mümkün değil ! Ne yani artık kendim gibi olamayacak mıyım ?
Istediğim zaman kuzenime yatıya gidemeyecek miyim ? Istediğim kadar uyuyamayacak mıyım ? istediğim gibi giyinemeyecek miyim ? Kabullenme...
Üçüncüsü mü ? Severek yaptığınız tüm her şey bir zorunluluk oldu! Ta ta ta taaa! Tanrı , olgunluk koyuyor işte bu kısımda azıcık beyninize.
Evet , hepsi çok mantıksız ! Her gün sorgulayarak yapıyorsunuz bu işleri.
Halı silerken bir yandan da neden silmek zorunda olduğumu tartışıyorum kendimle. Her gün bulaşık makinasına bulaşıkları koyuyorum sonra boşaltıyorum ve yine ! Basit görülen bu işlem günde en az 20 dakikanıza mal oluyor. Her gün evleri süpürüyorsun, sık sık tuvalet banyo temizliyorsun ve en nefret ettiğim kısım haftada bir kere nevresimleri değiştiriyorsun. Hatta yeni evliyken , yatağın üstüne çıktım bir gün yorganın yüzünü değiştirmek için. Yaptım , gećirdim . Tam olarak düzelmesi için sallamam gerekiyordu. Ayağa kalktım ve yorganı silkeledim. Silkelememle yere yığılmam aynı anda oldu. Çünkü çatı katında yaşıyorum ve çatı alçakta kaldığı için başımı çok kötü bir şekilde tavana vurdum ama ne vurdum. Ha bu bir şey mi ? Yüzlerce ev kazası geçirdim. 3. Bu işte "rutinle baş edebilmek ve kendini ahmakça motive edebilmek ."
4. Kısımda ise erkeklerin aile manyaklığını ele alalım. Sanki biz kadınları sahiden leylekler getirmiş gibi yaşıyor erkekler. Bir tek onların ailesi var sanki . Edep yahu ! Aşağı inelim , aşağı inelim. Yok babamı çağıralım , yok kardeşim gelsin. Haftanın 4 günü en az bu şekilde geçer. Benim annem babam yok çünkü ? Ben onları özlemiyorum ya da onlar sürekli gelip bizde kalamıyor mu ? Istesek bu şekilde yaparız ama edep yahu ! Eşim uyur babası bıraksan 4 ' e 5 ' e kadar muhabbete insab arar. Biri menapozlu biri antrapozlu . Hadi uğraş dur. Sev istediğin kadar sev . Ilgisi yok.
Sabahçı kahvecisi gibi sabaha kadar adama çay kahve yaptığımı biliyorum gecelerce. Defalarca da yemeğini yapmışımdır. Ama istediğini yap ? Erkek ailesi çoğunlukla nankördür.
Ve emeklerine yazık olur. Ya da bana böylesi cani insanlar denk geldi bilmiyorum.
5. Ne mi ? 5. Kesinlikle saygısızlaşma. Erkekler evlenince garip bir rahatlığa bürünüp bir yavşaklaşıyorlar. " bir çay getirir misin hayatım ?" Diyen erkek " kalk bana bir kahve yap " hayvanına dönüşüyor. Yemeklerini eleştirmeye başlıyor , ütüne laf söylüyor. Kısacası artık başkalaşıyor. Koca olmak böyle bir şey sanıyor. Ama böyle bir şey olmamalı.
6. Aşamada eşler olan oldu tadında . "E biz çocuk yapalım artık " haah bak bir tek o eksikti zaten! Hemen yapmalısınız. Çocuk neşedir , çocuk bıdıbıdıdır. Çocuk ilgidir , masraftır, emektir ! Ha o melekler için cefa çekmeye değer mi ? değer ama çocuk istiyorsan değer. Hazır değilsen ne olacak ? Yaş 30 olacak hala hazır hissetmiyorsun. Çevrendekiler de iyi goygoycu " hamile kalınca o duygu geliyor zaten , şimdi istememen normal " bakın hamile kalır da o duyguları hissetmezsem çok kişinin canını yakacağım. Buradan duyurayım da ben.
Bir de çocuk şöyle bir şey : " anne, konusan tuvalet istiyorum " , " anne furbby istiyorum , " anne karlar prensesi ' nin oyuncaklarından istiyorum " ... uzar gider.geçen gün yeğenim "vatoz " istedi ya vatoz aradık saatlerce çarşıda. Oyuncak vatoz aradık. Gerçeğini daha kolay bulurduk. sonra elektronik eşya düşmanı bu çocuklar televizyonu , telefonları , tabletleri , laptopları itinayla bozarlar. Sürekli başlarında durman gerekir. Bir de park diye tuttururlar. ama sorumluluğun artma vakti geldi.
7. Aşama ise şu oluyor " k.y g.tne rahvan gitsin !" Yes , çocukta oldu , yaşta geçiyor , ideallerin de olmadı hatta kalmadı. Bambaşka bir şey yaşıyorsun. Şiir mi yazardın ? Gitar mı çalardın ? Şarkı mı söylerdin ? Kimsin sen be kadın ?
Evine gelip dedikodu yapan bu kadınlar da kim ? " Aa aaa nihal ' e bak boşanmış 4. Kocayı alacak valla aysu sen hala bekle !"
" benim kız dersaneden dönmüştür "
" bizim oğlan dereceye girmiş deneme sınavında "
" benim babam da prostat kanseriydi rahmetli "
" botoks yaptırmayı düsün bence necla sen artık bak kocan gencecik delikanlı gibi duruyor. Yanlış anlama bak ben senin dostunum ..."
8. Aşama yaşlandın. Iyi kötü bir hayat yaşadın. Şimdi acısını çıkarma zamanı. Her şey çeneye vurmuş durumda. Ölene kadar intikamımı alayım şu hayattan modundasın. Bolca emlağa yatırım yapıyorsunuz şu sıra eşinle. Hadi kolay gele !
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar