bugün
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- erkekler neden erken ölür3
- anın görüntüsü23
- her kadın güzeldir3
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- öldükten sonra bana ne olacak2
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- günün şiiri6
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- her insanın bir cini olması8
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak3
- rakı sevmemek7
- enjoy im vaccinated2
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- kadir inanır22
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- avrupada hava sıcaklıkları2
- şafak çak3
- büstiyer2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- çift katlı otobüs3
- aşure yapan sözlük kızları7
- venezuella depremi3
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- dümbelettin efendi2
- sosyal medya aranmaktır2
- kemalist dünya24
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- japonya7
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- of çok sıkıcı olmanız2
- insan olmaya ceyrek kala3
- true'nun çaylak olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- üniversitelerin gereksiz olması16
- mustafa kemal atatürk7
- bu sıcakta karpuz tarlasında çalışmak4
--- alıntı ---
ak siyasilerimizin algılamasında sıkıntı olduğunu gösteren soru.
(hep bulgur hep bulgur nereye kadar balık yiyin balık!
iki yıldır abd'ye 2 soruyu durup durup soruyoruz
1 ben pkk = pyd diyorum sen ne diyorsun?
2 (1. sorunun cevabından tatmin olunmayınca) pyd mi ben mi?
iyice kezbana bağladık!
hacı adamlar kararını vermiş.
dırdırla kocayı yıldırmaya çalışan ev kadını modundan çıkıp biz de bir strateji üretsek artık nasıl olur?
aşağıda onlarca örnek var. reddedildikçe daha çok bağlanan ergen sevgili gibiyiz!
***
abd başkanı obama: (08.07.2015) son birkaç yılda gördük ki sahada etkili bir partnerimiz (ortağımız) olduğunda ışid’e karşı sonuç alıyoruz.
rte: 19.10.2014 pyd pkk ile eştir, kobani'ye koridor açılmasına evet diyemeyiz! (sonra tıpış tıpış koridoru açtı o ayrı. (bkz: akp nin abd ye yaptığı atarlar))
abd dışişleri sözcü yardımcısı harf (21.10.2014): pyd abd'nin terör listesinde değil. biz pyd ve pkk'yı ayrı örgütler olarak görüyoruz. pyd'?nin desteklenmesi gerektiğini türklere anlattık.
***
rte (07.02.2016-08.02.2016) "ortağın ben miyim, kobani'deki teröristler mi?"
abd dışişleri bakanlığı sözcüsü john kirby: (10.02.2016) "pyd politikamızda hiçbir değişiklik yok"
rte (10.02.2016) ey amerika! size kaç kere söyledim. siz bizimle beraber misiniz yoksa bu terör örgütü pyd ve ypg ile mi berabersiniz? kimin yanındasınız?
abd dışişleri sözcüsü mark toner (10.02.2016) pkk terör örgütü ama, ypg ile ilgili türkiye ile aynı görüşte değiliz. ypg bize göre terör örgütü değil
stratejik hobit a.d. 11.02.2016 : teröre suriye'den destek geliyorsa, ırak'ta kandil'de aldığımız tedbirler neyse, aynı tedbirleri suriye'de alırız. stratejik müttefimiz abd'nin bu konuda tutumunun netleşmesini beklemek bizim hakkımızdır.
abd dışişleri bakanlığı sözcüsü mark toner (12.02.2016) pyd, suriye'de ışid'le savaşan gruplardan biri
dışişleri bakanlığı sözcüsü mark toner (17.02.2016) ypg'ye desteğe devam edeceğiz.
rte: (17.02.2016) "hani biz koalisyon güçleriydik?"
(meali: cevo hani biz kardeştik
stratejik derinlik dize kadar (18.02.2016) ankarada'daki terör saldırısını ypg yaptı
abd dışişleri bakanlığı sözcüsü john kirby (18.02.2016) ankara'da yaşanan terör saldırısının sorumluları bizim için ucu açık bir soru. ypg'yi desteklemeye devam edeceğiz..
dışişleri bakanı mevlüt çavuşoğlu: (19.02.2016) teröre karşı duruşunuzu açıklığa kavuşturun
abd dışişleri sözcüsü mark toner (23.02.2016) türkiye'nin de top atışlarını durdurduğunu görmek istiyoruz. pkk ile ypg arasında bir bağlantı görmüyoruz.
***
ulan türk filmlerine döndürdünüz be.
- eyyy abd ben mi pyd mi?
+ yaa ayrım yapamammmm
- bir daha söyle ben mi pyd mi?
+ türkiye'ye benim sultanım ama pyd de cariyem.
- bir daha...
+ türkiye'ye duygusal olarak yakınım ama pyd'nin muamelesi iyi.
- bir daha...
+ sen
- yalaaaannnnn söylüyorsuuuuunnnnn!
--- alıntı ---
ak siyasilerimizin algılamasında sıkıntı olduğunu gösteren soru.
(hep bulgur hep bulgur nereye kadar balık yiyin balık!
iki yıldır abd'ye 2 soruyu durup durup soruyoruz
1 ben pkk = pyd diyorum sen ne diyorsun?
2 (1. sorunun cevabından tatmin olunmayınca) pyd mi ben mi?
iyice kezbana bağladık!
hacı adamlar kararını vermiş.
dırdırla kocayı yıldırmaya çalışan ev kadını modundan çıkıp biz de bir strateji üretsek artık nasıl olur?
aşağıda onlarca örnek var. reddedildikçe daha çok bağlanan ergen sevgili gibiyiz!
***
abd başkanı obama: (08.07.2015) son birkaç yılda gördük ki sahada etkili bir partnerimiz (ortağımız) olduğunda ışid’e karşı sonuç alıyoruz.
rte: 19.10.2014 pyd pkk ile eştir, kobani'ye koridor açılmasına evet diyemeyiz! (sonra tıpış tıpış koridoru açtı o ayrı. (bkz: akp nin abd ye yaptığı atarlar))
abd dışişleri sözcü yardımcısı harf (21.10.2014): pyd abd'nin terör listesinde değil. biz pyd ve pkk'yı ayrı örgütler olarak görüyoruz. pyd'?nin desteklenmesi gerektiğini türklere anlattık.
***
rte (07.02.2016-08.02.2016) "ortağın ben miyim, kobani'deki teröristler mi?"
abd dışişleri bakanlığı sözcüsü john kirby: (10.02.2016) "pyd politikamızda hiçbir değişiklik yok"
rte (10.02.2016) ey amerika! size kaç kere söyledim. siz bizimle beraber misiniz yoksa bu terör örgütü pyd ve ypg ile mi berabersiniz? kimin yanındasınız?
abd dışişleri sözcüsü mark toner (10.02.2016) pkk terör örgütü ama, ypg ile ilgili türkiye ile aynı görüşte değiliz. ypg bize göre terör örgütü değil
stratejik hobit a.d. 11.02.2016 : teröre suriye'den destek geliyorsa, ırak'ta kandil'de aldığımız tedbirler neyse, aynı tedbirleri suriye'de alırız. stratejik müttefimiz abd'nin bu konuda tutumunun netleşmesini beklemek bizim hakkımızdır.
abd dışişleri bakanlığı sözcüsü mark toner (12.02.2016) pyd, suriye'de ışid'le savaşan gruplardan biri
dışişleri bakanlığı sözcüsü mark toner (17.02.2016) ypg'ye desteğe devam edeceğiz.
rte: (17.02.2016) "hani biz koalisyon güçleriydik?"
(meali: cevo hani biz kardeştik
stratejik derinlik dize kadar (18.02.2016) ankarada'daki terör saldırısını ypg yaptı
abd dışişleri bakanlığı sözcüsü john kirby (18.02.2016) ankara'da yaşanan terör saldırısının sorumluları bizim için ucu açık bir soru. ypg'yi desteklemeye devam edeceğiz..
dışişleri bakanı mevlüt çavuşoğlu: (19.02.2016) teröre karşı duruşunuzu açıklığa kavuşturun
abd dışişleri sözcüsü mark toner (23.02.2016) türkiye'nin de top atışlarını durdurduğunu görmek istiyoruz. pkk ile ypg arasında bir bağlantı görmüyoruz.
***
ulan türk filmlerine döndürdünüz be.
- eyyy abd ben mi pyd mi?
+ yaa ayrım yapamammmm
- bir daha söyle ben mi pyd mi?
+ türkiye'ye benim sultanım ama pyd de cariyem.
- bir daha...
+ türkiye'ye duygusal olarak yakınım ama pyd'nin muamelesi iyi.
- bir daha...
+ sen
- yalaaaannnnn söylüyorsuuuuunnnnn!
--- alıntı ---
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar