bugün

konya

ne yobazı la ne yobazı, memleketin en çok rakı içilen yeri
bir de biz içmiyogh, durist neyin içiyii
diyorlar
he la coni nin başka derdi yok dur bir giden şu dağın başına da bir rakı içem diyordur.
© copyright 2005 - 2026