bugün

sesli entry

tarayıcım desteklemiyormus.
yazmaya üşendiğim zamanlarda iyi olurdu aslında. parmaklarım telefonun klavyesine büyük geliyor, yazı yazmak hakkaten işkence bazen.
iyidi aslında konuşur dertlesirdik *
tarayıcı desteklemiyor ne lan, napmam lazım desteklemesi için?

benim desteklediğim şeyi desteklemiyorsa, tarayıcımın da amk!
© copyright 2005 - 2026