bugün

twist

baya baya nick altında muhabbet eden birinci nesil yazar.

lan nesil böyle olunca muhabbet edebiliyor muyuz nick altında ?

bizim entry'ler cevap niteliğinde diye sırf neslimizden dolayı mı siliniyor ?
© copyright 2005 - 2026