bugün
- genç görünmeye çalışmak7
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- x in memeleri3
- eski eşle tekrar evlenmek4
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- 19 yaşında kızla yatmak2
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- gitme diye yalvarmak5
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- uludağ sözlüğün boşalması3
- sözlük yazarlarının babalarını dinlediği konular2
- şarapçı bey koala birader3
- demet akalın'ın kırmızı elbisesi2
- demet akalın'ın beyaz mayosu2
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- arşivlenmesi gereken resimler3
- alkolü bırakmak2
- yalnız değilsiniz esra erol var2
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- 33 yaşında olmak3
- son bir sigara içelim2
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi2
- gece ekmek arası kaşar cola'nın üstüne 2000 yakmak2
- sıcaktan ağlamak4
- uludede3
- genç olmanın en güzel yanı3
- deniz göktaş4
- whynot2
- öldükten sonra bana ne olacak5
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- 35 bin lira maaşı beğenmeyen sevgili2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı30
- neden herkes aynı anda yürüyor2
- içtim şarabı13
- bu sıcakta penisi asfalta sürtmek4
- anın görüntüsü22
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kadir inanır22
- ilgi manyağı2
- hootsuite2
- sözlüğün kırbacı3
- coca cola2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- her insanın bir cini olması8
- erkekler neden erken ölür4
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi3
- sözlük yazarlarına gelen son mesaj2
inatla politik olmak istemeyen kişi. niye bu kadar inat ediyor anlamadım; gerçi istese de istemese de artık onuda kendimize katacağız, bizim gibi politik olmak zorunda.
yani nasıl bir nefret toplumuyuz ki inatla politik olmak istemeyen bir kişiyi ince ince doğruyoruz. adam politik olmak istemiyor ve bu bir tercih yoooo olmaz ama ülkenin koca bir siyaset meydanına dönmesini istiyoruz, mutsuz olup birbirimizi yesek yeterli.
anlamıyorum cidden bu ülkenin televizyon kanallarından -hatta yurt dışı yayın yapan kanallarından- hükümet yanlısı, muhalefet yanlısı hatta terör örgütü yanlısı haber yapan bir sürü haber kanalı var. hepsinde bu olaylar tartışılıyor ki eminim bu kadar politik olan birlar asla acunun yarışmalarını, esranın evlendirmelerini ve ligin maçlarını izlemiyoruz, hepimiz politik programlar izleyip kendimizi zikiyoruz. zaten reytingleri takip edenler göreceklerdir ki "reha muhtalarla incir çekirdeği" programı bizim en tepede, kimse yok diyemez. yalan söylüyorsun diyen beri gelsin.
nefretten nefret doğuyor, politik kimliği olmayanlardan çift taraflı karşıt görüşlerin saldırısına uğruyor, tercih sıralaması en altta olan üniversite öğrencileri odtiye had bildiriyor (ki onlar tercih değil mecburiyet olduklarının farkında bile değiller), muhtarlar ikametgah kağıdı çıkarmanın üstüne çıkıyor ve sedat peker akil insan oldu. nasıl bir ülke olduk böyle anlamıyorum.
kaldı ki beyazda artık politikleşmeli ve faizlerin düşmesi gerektiğini söylemeli. ülkece herkes ve herşeyden nefret ediyoruz ondan mı etmeyeceğiz.
tanım : (bkz: showman)
yani nasıl bir nefret toplumuyuz ki inatla politik olmak istemeyen bir kişiyi ince ince doğruyoruz. adam politik olmak istemiyor ve bu bir tercih yoooo olmaz ama ülkenin koca bir siyaset meydanına dönmesini istiyoruz, mutsuz olup birbirimizi yesek yeterli.
anlamıyorum cidden bu ülkenin televizyon kanallarından -hatta yurt dışı yayın yapan kanallarından- hükümet yanlısı, muhalefet yanlısı hatta terör örgütü yanlısı haber yapan bir sürü haber kanalı var. hepsinde bu olaylar tartışılıyor ki eminim bu kadar politik olan birlar asla acunun yarışmalarını, esranın evlendirmelerini ve ligin maçlarını izlemiyoruz, hepimiz politik programlar izleyip kendimizi zikiyoruz. zaten reytingleri takip edenler göreceklerdir ki "reha muhtalarla incir çekirdeği" programı bizim en tepede, kimse yok diyemez. yalan söylüyorsun diyen beri gelsin.
nefretten nefret doğuyor, politik kimliği olmayanlardan çift taraflı karşıt görüşlerin saldırısına uğruyor, tercih sıralaması en altta olan üniversite öğrencileri odtiye had bildiriyor (ki onlar tercih değil mecburiyet olduklarının farkında bile değiller), muhtarlar ikametgah kağıdı çıkarmanın üstüne çıkıyor ve sedat peker akil insan oldu. nasıl bir ülke olduk böyle anlamıyorum.
kaldı ki beyazda artık politikleşmeli ve faizlerin düşmesi gerektiğini söylemeli. ülkece herkes ve herşeyden nefret ediyoruz ondan mı etmeyeceğiz.
tanım : (bkz: showman)
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar