gitme diyememek

eğer o hadde kadar gelmişseniz artık çok da söylenecek söz yada yapacak bir şey kalmamış demektir açıkcası karşınızdaki kişiden soğumuş ve ümidi kesmişiniz demektir herşeyin hayırlısı olur deyip geçmekte yarar var.
© copyright 2005 - 2026