bugün

var ama evde

lisedeyken matematik sınavı başlamıştır ve ucu biten öğrenci ' 0.5 ucu olan var mı? ' diye bağırır.bunu duyan espiritüel(!) öğrenci 'var ama evde' der. (bkz: sınıfça bunu dıyenı bogma istegi).
© copyright 2005 - 2026