bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi16
- türbanlı kızların diğerlerinden güzel olması5
- öldükten sonra bana ne olacak3
- anın görüntüsü23
- sözlükteki gizli düşmanım10
- erkekler neden erken ölür3
- enjoy im vaccinated3
- ellerim bos gonlum hos2
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- her kadın güzeldir3
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- günün şiiri6
- uzun zaman sonra sözlüğe girmek3
- ilişkilerde fizik mi kimya mı önemlidir sorgusu6
- her insanın bir cini olması8
- içtim şarabı13
- bik bik'in mutfağına konuk olmak8
- uzun bir süre sonra entry girmek2
- kadir inanır22
- rakı sevmemek7
- genç görünmeye çalışmak3
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız5
- arkadaşlar ben gavat değilim2
- şafak çak3
- aşure yapan sözlük kızları7
- avrupada hava sıcaklıkları2
- hayalet gibi bir insan olmak3
- muhtarlıkların kapatılması gerekliliği3
- büstiyer2
- çift katlı otobüs3
- venezuella depremi3
- kemalist dünya24
- sözlükte neden atatürk ve türk bayrağı resmi yok3
- daha relax3
- özelden sözlük erkeklerini taciz etmek3
- sektör öldü tek yol tıp diyen primat3
- dümbelettin efendi2
- 7 aydır berlinde yaşıyorum soruları alayım7
- hiç kimsenin sevmediği bir insana aşık olmak3
- sosyal medya aranmaktır2
- tas kafa traşlı hırt sorunu5
- japonya7
- trump ara seçimleri kaybederse soruşturma geçirir5
- true'nun çaylak olması16
- üniversitelerin gereksiz olması16
- çok güzel ama manyak kadın7
- mustafa kemal atatürk7
- insan olmaya ceyrek kala3
- of çok sıkıcı olmanız2
dün başıma gelmiş saçmalık. ama hakikaten saçmalık. şöyle ki;
dün sabah aceleyle evden çıktım. aceleyle olunca tabi anahtarı kapının üstünde unutup kapıyı da bir hışımla kapattım. ve bingo "hassiktir lan, anahtar içeride kaldı amk!" dediysem de işe geç kalmamak için "siktiret olum fasbas iş dönüşü halledersin" dedim.
velhasıl kelam akşam dönüşte kapıyı cüzdandaki kartlardan biriyle açtım. ama kartın da ucu kırıldı. hikaye burada başlıyor işte tam olarak. ben yetenekli fasbas sahne alıyorum.
oturdum kartın kırılan her iki tarafına bolca japon yapıştırıcısını sürdüm mü? sürdüm. kırılan parça ufak hemen tutmuyor, bastırınca da arada eğiliyor ve ayrılıyor. o bastırmalardan birinde o kart üzerindeki japon yapıştırıcısı bildiğin güdümlü füze misali sol gözümün içine ciddi ciddi girdi. akabinde ve detayında bol su ile yıkadım ancak...
sonuç mu?
sabah uyandığımda gözümden minicik çok ufak bir parça japon yapıştırıcısı çıktı. ama kalan kısmı belli ki daha büyük zira bütün gün bilgisayar başında gözüme batıp durdu ve göz sürekli sulandı. akşama doğru göz bebeğinin sol kısmında kanlanma başladı, batma şiddetlendi. yarın sabaha kadar bekleme kararı aldım muhtemelen düzelir ancak düzelmez ise bu salaklığımın bir nişanesi olarak göz doktoruna gidilecek. lamı cimi yok.
bir gözümü kaybedersem bunu editlerim sözlük. sağ gözüm vasıtasıyla yaparım bunu. eee siz de eşek değilsiniz bir göz bandı falan ne bileyim hani yaparsınız yani.**
dün sabah aceleyle evden çıktım. aceleyle olunca tabi anahtarı kapının üstünde unutup kapıyı da bir hışımla kapattım. ve bingo "hassiktir lan, anahtar içeride kaldı amk!" dediysem de işe geç kalmamak için "siktiret olum fasbas iş dönüşü halledersin" dedim.
velhasıl kelam akşam dönüşte kapıyı cüzdandaki kartlardan biriyle açtım. ama kartın da ucu kırıldı. hikaye burada başlıyor işte tam olarak. ben yetenekli fasbas sahne alıyorum.
oturdum kartın kırılan her iki tarafına bolca japon yapıştırıcısını sürdüm mü? sürdüm. kırılan parça ufak hemen tutmuyor, bastırınca da arada eğiliyor ve ayrılıyor. o bastırmalardan birinde o kart üzerindeki japon yapıştırıcısı bildiğin güdümlü füze misali sol gözümün içine ciddi ciddi girdi. akabinde ve detayında bol su ile yıkadım ancak...
sonuç mu?
sabah uyandığımda gözümden minicik çok ufak bir parça japon yapıştırıcısı çıktı. ama kalan kısmı belli ki daha büyük zira bütün gün bilgisayar başında gözüme batıp durdu ve göz sürekli sulandı. akşama doğru göz bebeğinin sol kısmında kanlanma başladı, batma şiddetlendi. yarın sabaha kadar bekleme kararı aldım muhtemelen düzelir ancak düzelmez ise bu salaklığımın bir nişanesi olarak göz doktoruna gidilecek. lamı cimi yok.
bir gözümü kaybedersem bunu editlerim sözlük. sağ gözüm vasıtasıyla yaparım bunu. eee siz de eşek değilsiniz bir göz bandı falan ne bileyim hani yaparsınız yani.**
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar