bugün

ankara

Cuma gece saat 11 de bulunacağım şehir.
Özledim lan griliğini halkını lokantalarını avmlerini herşeyini özledim en çok da kendi evimi özledim. La gardaş başını yesin la .
© copyright 2005 - 2026