bugün
- falıma bakmak isteyen var mı20
- akrabanın dilini koparıp ayak altında ezmek3
- kemal kılıçdaroğlu14
- attack on titan tarzı sözlük yazarları3
- utku gümrükçü3
- chp'li 17 belediye başkanının akp'ye geçmesi9
- aylık 307 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- bir çift bacak arasında boğulmak4
- arap gibi giyinerek sevap kazandığını sanan tip4
- sıkıldım ulan sıkıldım anlıyor musun sıkıldım5
- sabah kahvesi eşliğinde sohbet etmek4
- aldım kabul ettim9
- jojo tarzı sözlük yazarları3
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde10
- bir scottish fold sahibi olmadan ölüp gitmek3
- göğüs dekoltesi olan erkek7
- benim gibisi bir iki senede bir gelir4
- ben kadın olsaydım ile başlayan yazar cümleleri2
- yaz aşkı bulamamak7
- sokak köpekleri sorununun çözümü5
- kavuşma2
- spiritüalist instagram kokanası2
- romanya romanı3
- iş flörtü5
- erkek erkeğe açık oylaşmak11
- yazarların hastalıkları2
- paraya ip bağlayıp komşu fakir ülkeye atıp çekmek4
- chp izmir il örgütünü basan hırsızlık hükümlüsü4
- düşünürken tavana bakmak4
- müşriklerin esasında putlara tapmaması7
- herbokolog4
- ısır diyor şu güvercin ayakları2
- itperestler yüzünden kuduzdan ölümlerin başlaması2
- ofis masasında pörsüyen mandalina3
- bu saatte teyzesinde olduğunu söyleyen kız5
- uludağ sözlük'ün kokusu5
- muhalefet2
- kalamar ızgara3
- beyler gammazlandım3
- ona bir şey söyle8
- su içmekten göbeğin çıkması4
- anormal intikamlar2
- chp den akp'ye jet geçiş5
- kurban2
- tembellik hakkı4
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- pelin gümüşdağ2
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- yastığın soğuk tarafı2
ciddi ciddi kendimde olduğunu düşündüğüm sendrom. daha önceden de biliyordum ama şu son bikaç saatte hakkında 1-2 yazı okudum. bu sendroma sahip insanlarda olan çoğu özellik bende de var.
arkadaşlık kurmakta eksiklik var. toplumda kendime yer bulmakta zorlanıyorum.
sakarım, 2 günde 2 düşme tehlikesi geçirdim hatta.
bir şeye odaklanırsam fena şekilde odaklanıyorum ama matematik filan değil de dikkatimi çeken bişey olması lazım. bilgisayar, fifa, seri katiller yada farklı ülkeler gibi konulara ciddi şekilde odaklanabiliyorum.
olması gerektiği gibi safım. sınıftan birine telefon bile kaptırmışlığım var. gerçi uyduruk bişeydi ama 20-30 lira ederdi yine. bunun gibi baya olay var ama yazamıycam tek tek.
istediğim bir konu hakkında saatlerce konuşabiliyorum. futbol, survivor filan gibi konularda ama bunun dışında ilgimi çekmeyen konularda konuşmakta sıkıntı çekiyorum.
bence zekiyim. hem sözel hem sayısal zekam var. kimsenin anlamadığı matematik konularını anlayabiliyorum, ezber yeteneğim iyi ve ilgilendiğim alanlar hakkında birçok insan tanıyor ve terim biliyorum. sadece odaklanma sorunum var, tıpkı olması gerektiği gibi ilgimi çekmeyen şeylerde bu zekamı kullanamıyorum, tüy uçsa dikkatim dağılıyor.
vs vs okuduğum şeylerin %99u bende var. tek sorun fazla gülen birisi olmam. asperger sendromlular genelde donuk olurlarmış. bu konu hakkında bilgili birisi varsa bana özelden ulaşabilir. bu konuda cidden şüpheleniyorum.
arkadaşlık kurmakta eksiklik var. toplumda kendime yer bulmakta zorlanıyorum.
sakarım, 2 günde 2 düşme tehlikesi geçirdim hatta.
bir şeye odaklanırsam fena şekilde odaklanıyorum ama matematik filan değil de dikkatimi çeken bişey olması lazım. bilgisayar, fifa, seri katiller yada farklı ülkeler gibi konulara ciddi şekilde odaklanabiliyorum.
olması gerektiği gibi safım. sınıftan birine telefon bile kaptırmışlığım var. gerçi uyduruk bişeydi ama 20-30 lira ederdi yine. bunun gibi baya olay var ama yazamıycam tek tek.
istediğim bir konu hakkında saatlerce konuşabiliyorum. futbol, survivor filan gibi konularda ama bunun dışında ilgimi çekmeyen konularda konuşmakta sıkıntı çekiyorum.
bence zekiyim. hem sözel hem sayısal zekam var. kimsenin anlamadığı matematik konularını anlayabiliyorum, ezber yeteneğim iyi ve ilgilendiğim alanlar hakkında birçok insan tanıyor ve terim biliyorum. sadece odaklanma sorunum var, tıpkı olması gerektiği gibi ilgimi çekmeyen şeylerde bu zekamı kullanamıyorum, tüy uçsa dikkatim dağılıyor.
vs vs okuduğum şeylerin %99u bende var. tek sorun fazla gülen birisi olmam. asperger sendromlular genelde donuk olurlarmış. bu konu hakkında bilgili birisi varsa bana özelden ulaşabilir. bu konuda cidden şüpheleniyorum.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar