bugün

superonline

ttnet ten bile beteri varmış ya.

bir sayfayı açmak 40 saniye mi sürer aq. internet pisliği.

saat gece 11 dedimi başlıyor kasmaya . kasak değil bu . resmen felç . sayfayı açmıyor. bir dizi seyrediyim diyom.

sayfayı açması 30-40 saniye. değilki video seyredeceksin.

her gece aynı bok. müşteri servisini arıyorum. yalanın bin türlüsü.

satarken diyorki fiber internetimiz. hızımız öyle . kalitemiz böyle.

bundan 2 gece önce en azından 8-9 defa internetten düştük . hat gitti aq resmen.

en yakın zamanda değişitreceğim . işten fırsat bulup gidemiyoruzki aq..
© copyright 2005 - 2026