bugün

konya

rakka arena diye bir stadı var sanırım bu aksam orda bir maç oynanmış..
yoksa neden ışid'in katlettiği insanlar arkasından böyle saygısızlık yaparlar ki ?

öyle olmayanları tenzih ederim ama ağır ırkçılık ve yobazlık yapmışlardır bu akşam.
© copyright 2005 - 2026