bugün

tıp öğrencisi

tıp okumak abartılacak kadar zor değil günde yarım saat bakarak fakülteyi yarıladım. gayet de sosyal insanlarız.kulaktan dolma bilgilere inanmayınız.
© copyright 2005 - 2026