bugün

hopsin

meth bağımlısı arkadaşına yazdığı şarkı gözlerimi yaşartmaktadır her dinlediğimde. https://www.youtube.com/watch?v=WdeqSlENdNY

benzer durumdaki dostum için hiçbir şey yapamıyor olmaksa ayrı içimi acıtıyor. ne denir? herkes kendi kafasını yaşar. peh.

(bkz: metamfetamin/#27358938)

gereksiz bir not: çeviri de hata var yalnız. şarkının sonunda 'chris dolmeth' diyerek çevrilmiş (bir isim sanmış sanırım çeviren) o kısım ` (bkz: crystal meth)` olmalıydı.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026