bugün
- chp den akp'ye jet geçiş2
- müşriklerin esasında putlara tapmaması3
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- allah bu yahudilerin belası versin3
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- falıma bakmak isteyen var mı7
- 1 euro 52 93 tl2
- manipülasyon nasil önlenir5
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- kadınlar neden aldatır17
- eski uludağ sözlük ortamı7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- online yazarlar8
- lip balm kullanan erkek6
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- sedat pekmez18
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- devşirmelik makamı13
- aldım kabul ettim6
- kadıköydeki tuhaf tipler5
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- nofap6
- tarot falına inanan salak8
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı4
- 0 0 75
- toplu taşıma aracı2
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- lionel messi11
- biz arap değiliz biz türk üz8
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- diamond bosphoruss denen yazar7
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- ayrılığın 7 aşaması2
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- tekerlek kaşar4
- askerlik9
- 2026 dünya kupası15
hdpkk kobani üzerinden yeni oyunlar hazırlıyor. onlara göre artık kandil yok kobani var. kobani olaylarında neden tüm solcuların, hdp'nin kobani'yi bu kadar sahiplendiğini şimdi daha iyi anlıyoruz. illa Türkiye'yi parçalayacaklar. bekir hazar yazmış okuyun.
http://www.takvim.com.tr/...2/buyuk-oyun-buyuk-tezgah
Büyük oyun, büyük tezgah
Bugün size Güneydoğu'dan bir Kürt vatandaşımızdan gelen mesajı aktaracağım. işte yeni tezgahı anlatan o mesaj: "Bekir Bey, size, koalisyon güçleri tarafından, PKK'ya özel olarak oluşturulmuş güvenli bölgeyi anlatacağım. Bol bol silah yağdırılan PKK'nın en büyük kampında, nelere hazırlık yapıldığını anlatmak istiyorum...
Yapılan hazırlıkların da Türkiye'yi, şu bir buçuk ayda yaşadıklarımızdan çok daha kötü günlere taşıma hazırlığı olduğunu biliyorum çünkü... Seçim sonuçlarını bekliyorlar. Çünkü onlar için Erdoğan'ın artık öyle yada böyle gitmesi gerekiyor...
Batı'nın sömürgeci çakalları nezdinde Erdoğan başka çare bırakmadı... Ülkeyi teslim etmiyor. Tek çözüm yolları taşeronları PKK'yı kullanmak. Hazırlıkları burnumuzun dibinde yapıyorlar... Şu an Türkiye'ye karşı yapılan bu hazırlığın merkezi KOBANi... Artık Kandil yok, Kobani var...
Koalisyon güçlerinin PKK için oluşturduğu güvenlikli bölgenin adıdır Kobani...Türkiye'ye yakın ve koruma altında... Türkiye'den insanlar rahatlıkla girip çıkıyor Kobani'ye... işte bu giriş çıkışlar bu hazırlığın bir parçası... PKK Türkiye'den binlerce çocuk ve gencin Kobani'ye kendi isteğiyle geldiğini iddia ediyor...
2-3 ay sonra çocukları bırakıyorlar, neymiş 'Kendi isteğiyle geldi kendi isteğiyle de dönebilir'miş... Şu an PKK Kürtler üzerinde, Kobani her Kürt'ün bir fedakarlık yapmak ve gitmek zorunda olduğu yermiş algısını oluşturuyor.
Propaganda sonrası Kobani'ye gelen gençler, eğitimden geçiriliyor. Sonra da Türkiye'ye dönmek isteyenler ise özgürmüş... Kendi iradesiyle gelmiş... Yine kendi iradesiyle dönebiliyormuş. Bak Kandil falan hikaye önemli olan Kobani...
Orda şu an resmen seçim sonrası Türkiye'de sokakları kan gölüne çevirecek militanlar yetiştiriyorlar... Halkın arasına girip, gelecek emri bekleyen militanlar... Hani Demirtaş demişti ya; 'Kudüs müslümanlar için ne kadar kutsalsa, benim içinde Kobani o kadar kutsal'...Kobani' yi o kadar kutsallaştırdılar ki... 'Her Kürt'üm diyeninin kesinlikle gücü yetiyorsa senede bir gün, gücü yetmiyorsa da ömründe bir kere ziyaret etmesi gerekiyor' diye propaganda yapıyorlar.
Zaten HDP tabanından olan ailelerin çocuklarını götürüyorlar. 'Ne var benim oğlum kahraman, benim oğlum da gitti Kobani'ye'
diyerek tabanı savaşa hazırlıyorlar. Kobani'nin temizlenip PKK'ya verilmesi de bu hazırlığın bir parçasıydı.
Hatırlıyormusunuz? IŞiD Kobani'ye girdiğinde Demirtaş ne demişti; 'Biz Türkiye'ye gir Kobani'de savaş demiyoruz... Biz kapılarınızı açın yeter diyoruz... On binlerce genç onları tükürüğüyle boğmaya hazır' dememiş miydi? işte binlerce insanı şimdi oraya sokmayı başardılar... Buradan Kobani'ye gidip gelenlerin hiç biri IŞiD'e karşı şavaşmış falan değil... PKK'yı eğiten ajanların tezgahından geçip Türkiye'ye dönüyorlar... Kobani birden PKK için müthiş bir insan kaynağı merkezi oldu...
Sağ olsun Kobani'yi koalisyon güçleri de kanatları altına aldı. Silah var, insan var, eğitecek binlerce ajan var. Suriye'den ölümden kaçan insanlara güvenli bölge kurulmamışken, PKK'ya Suriye'nin kuzeyinde özel olarak hazırlanmış güvenli bölge inşa ettiler. Hem içerden hem dışardan saldıracaklar... Kesinlikle güçlerinin yetmeyeceğini de iyi biliyorum.
Ama şunu da çok iyi biliyorum. Taşeron örgüt için insan hayatının hiç bir önemi olmadığıdır. Eğer dikkat ederseniz, son günlerde Türkiye'deki terör olaylarını gerçekleştiren teröristlerin hemen hepsi Kobani'de eğitim almıştır. Türkiye'nin artık Kobani'nin geleceğini belirlemesi gerekiyor. Bunu Türkiye yapmak zorunda.
Kobani'nin kaderini Almanya, Amerika veya ingiltere'nin belirlemesine ne olursa olsun müsaade edilmemeli.
Şu an Kobani Türkiye'de seçimden sonra yapılması planlanan iç savaşın hazırlık üssüdür. Kobani'yi öyle güzel sakladılar ki... Sanki oraya gidenlerin hepsi yardım için koşan cesur insanlarmış gibi gösterdiler. Oysa kendi seçtikleri çocuk ve gençleri götürüp orada gerekli eğitimi verdikten sonra tekrar geri gönderdiklerinde kimse bunlara terörist diyemiyor..
Tam tersine Kobani'de savaştı diye kahraman ilan ediliyorlar..."
http://www.takvim.com.tr/...2/buyuk-oyun-buyuk-tezgah
Büyük oyun, büyük tezgah
Bugün size Güneydoğu'dan bir Kürt vatandaşımızdan gelen mesajı aktaracağım. işte yeni tezgahı anlatan o mesaj: "Bekir Bey, size, koalisyon güçleri tarafından, PKK'ya özel olarak oluşturulmuş güvenli bölgeyi anlatacağım. Bol bol silah yağdırılan PKK'nın en büyük kampında, nelere hazırlık yapıldığını anlatmak istiyorum...
Yapılan hazırlıkların da Türkiye'yi, şu bir buçuk ayda yaşadıklarımızdan çok daha kötü günlere taşıma hazırlığı olduğunu biliyorum çünkü... Seçim sonuçlarını bekliyorlar. Çünkü onlar için Erdoğan'ın artık öyle yada böyle gitmesi gerekiyor...
Batı'nın sömürgeci çakalları nezdinde Erdoğan başka çare bırakmadı... Ülkeyi teslim etmiyor. Tek çözüm yolları taşeronları PKK'yı kullanmak. Hazırlıkları burnumuzun dibinde yapıyorlar... Şu an Türkiye'ye karşı yapılan bu hazırlığın merkezi KOBANi... Artık Kandil yok, Kobani var...
Koalisyon güçlerinin PKK için oluşturduğu güvenlikli bölgenin adıdır Kobani...Türkiye'ye yakın ve koruma altında... Türkiye'den insanlar rahatlıkla girip çıkıyor Kobani'ye... işte bu giriş çıkışlar bu hazırlığın bir parçası... PKK Türkiye'den binlerce çocuk ve gencin Kobani'ye kendi isteğiyle geldiğini iddia ediyor...
2-3 ay sonra çocukları bırakıyorlar, neymiş 'Kendi isteğiyle geldi kendi isteğiyle de dönebilir'miş... Şu an PKK Kürtler üzerinde, Kobani her Kürt'ün bir fedakarlık yapmak ve gitmek zorunda olduğu yermiş algısını oluşturuyor.
Propaganda sonrası Kobani'ye gelen gençler, eğitimden geçiriliyor. Sonra da Türkiye'ye dönmek isteyenler ise özgürmüş... Kendi iradesiyle gelmiş... Yine kendi iradesiyle dönebiliyormuş. Bak Kandil falan hikaye önemli olan Kobani...
Orda şu an resmen seçim sonrası Türkiye'de sokakları kan gölüne çevirecek militanlar yetiştiriyorlar... Halkın arasına girip, gelecek emri bekleyen militanlar... Hani Demirtaş demişti ya; 'Kudüs müslümanlar için ne kadar kutsalsa, benim içinde Kobani o kadar kutsal'...Kobani' yi o kadar kutsallaştırdılar ki... 'Her Kürt'üm diyeninin kesinlikle gücü yetiyorsa senede bir gün, gücü yetmiyorsa da ömründe bir kere ziyaret etmesi gerekiyor' diye propaganda yapıyorlar.
Zaten HDP tabanından olan ailelerin çocuklarını götürüyorlar. 'Ne var benim oğlum kahraman, benim oğlum da gitti Kobani'ye'
diyerek tabanı savaşa hazırlıyorlar. Kobani'nin temizlenip PKK'ya verilmesi de bu hazırlığın bir parçasıydı.
Hatırlıyormusunuz? IŞiD Kobani'ye girdiğinde Demirtaş ne demişti; 'Biz Türkiye'ye gir Kobani'de savaş demiyoruz... Biz kapılarınızı açın yeter diyoruz... On binlerce genç onları tükürüğüyle boğmaya hazır' dememiş miydi? işte binlerce insanı şimdi oraya sokmayı başardılar... Buradan Kobani'ye gidip gelenlerin hiç biri IŞiD'e karşı şavaşmış falan değil... PKK'yı eğiten ajanların tezgahından geçip Türkiye'ye dönüyorlar... Kobani birden PKK için müthiş bir insan kaynağı merkezi oldu...
Sağ olsun Kobani'yi koalisyon güçleri de kanatları altına aldı. Silah var, insan var, eğitecek binlerce ajan var. Suriye'den ölümden kaçan insanlara güvenli bölge kurulmamışken, PKK'ya Suriye'nin kuzeyinde özel olarak hazırlanmış güvenli bölge inşa ettiler. Hem içerden hem dışardan saldıracaklar... Kesinlikle güçlerinin yetmeyeceğini de iyi biliyorum.
Ama şunu da çok iyi biliyorum. Taşeron örgüt için insan hayatının hiç bir önemi olmadığıdır. Eğer dikkat ederseniz, son günlerde Türkiye'deki terör olaylarını gerçekleştiren teröristlerin hemen hepsi Kobani'de eğitim almıştır. Türkiye'nin artık Kobani'nin geleceğini belirlemesi gerekiyor. Bunu Türkiye yapmak zorunda.
Kobani'nin kaderini Almanya, Amerika veya ingiltere'nin belirlemesine ne olursa olsun müsaade edilmemeli.
Şu an Kobani Türkiye'de seçimden sonra yapılması planlanan iç savaşın hazırlık üssüdür. Kobani'yi öyle güzel sakladılar ki... Sanki oraya gidenlerin hepsi yardım için koşan cesur insanlarmış gibi gösterdiler. Oysa kendi seçtikleri çocuk ve gençleri götürüp orada gerekli eğitimi verdikten sonra tekrar geri gönderdiklerinde kimse bunlara terörist diyemiyor..
Tam tersine Kobani'de savaştı diye kahraman ilan ediliyorlar..."
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar