bugün

ankara kırosu

"angaranın grosu" şeklinde yazılırsa daha anlamlı olacağını düşündüğüm söylem. bu sıfatı kendine uygun görenler "angara bebesiyik biz gardaş" şekilnde kendilerini tanımlarlar.
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026