bugün
- kemalist dünya7
- allah5
- galatasaray lobisi5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı22
- nilsu berfin aktaş2
- kadir mısıroğlu'nun soyu9
- yavşak bir kardeşe sahip olmak2
- arda güler'in 24 yıl sonra dünya kupası golü3
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi4
- kemalistler8
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- aşure3
- arda güler2
- en son ne aldınız2
- yeni bir kitaba başlama sorunu2
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı6
- demet evgar10
- 25 haziran 2026 ekvador almanya maçı2
- 24 haziran 2026 venezuela depremi8
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- uğurcan çakır2
- yazarların imza parfümleri14
- venezuela6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- 2026 dünya kupası22
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- sözlüğün tadının kaçması4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- türk kızı egosu6
- falıma bakmak isteyen var mı24
- futbol17
- dünya11
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- düşün ki o bunu okuyor16
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- üniversitelerin gereksiz olması3
- kıskanmak7
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
bu sefer bitti.
kendi adıma konuşuyorum, şu saatten sonra ne uzun adam sevdalı akp'li tayfaya, ne de "pkk barış kelebeği tamam mıa" tandanslı hdp'li tayfaya tahammülüm var.
artık gerçekten savunulacak bir yanınız kalmadı. azıcık onurunuz varsa, hatanızı kabullenip sessizce kenara çekilin. çünkü gerçekten çok sabrettik. iki tarafın durmadan birbirini suçlamasına, şehit haberi geldiği an pkk'lıların "bunlar hep 400 vekil yüzünden hep mit yapıyor" demesine, akp'lilerin "teröristler bize darbe yapıyor tek suçlu hdp" diye misillemesine yeterince katlandık.
belki şehit haberleri toplu olarak değil de, birer ikişer geldiği için 7 hazirandan bu yana 50'den fazla evladımızı kaybetmemize rağmen yutkunduk. yutkunmamalıydık, işler bu raddeye varmadan ortalığı ayağa kaldırmalıydık ama yapmadık. o yüzden bu 14 gencimizin şehadetinde bizim de hatamız var halk olarak. belki hataları telafi etmez ancak bundan sonra yanacak yangınlara bir damla su taşımak umuduyla artık ben tahammül etmiyorum.
ekşi'den ortalık pkk'lı kaynıyor diye kaçtım buraya geldim. korkaklık etmişim. geri dönüp sustuklarımı söylemeye devam edeceğim. muhtemelen uçuracaklar. olsun. yedek hesaptan devam ederim, başka hesap açarım.
orada pkk destekçisi entryleri gördükçe sinir olup başka sayfaya bakıyordum. bu da büyük bir hataymış meğerse. yarın ilk iş elimde entry numaralarıyla birlikte gerekli makamlara tek tek şikayet edeceğim. zararı dokunur mu bilemem ama uğraşıp dursunlar. en azından sineye çekilmediğini anlasınlar.
burada da devam edeceğim. uludağ sözlük ekşi kadar değil ama burada da hafif hafif filizlenen dezenformasyonlar var. önüne geçmek mümkün mü, orası bilinmez ama olduğu yere kadar. benim sıradan bir vatandaş olarak elimdeki tek güç sosyal medya ve onu da sonuna kadar kullanmaya kararlıyım.
siz bunlarla bizleri yıldıracağınızı sanıyorsunuz ancak farkında olmadan daha da körüklüyorsunuz. bu iş siyasi tercih olmaktan çoktan çıkmıştı, bir davaya dönüşmüştü ancak artık dava bile değil, apaçık katliam yapılıyor. ve emin olun insanlar artık herkesin gerçek yüzünü görmeye başlıyor.
merak etmeyin, çok yakında bunun cevabını da hepiniz alacaksınız
kendi adıma konuşuyorum, şu saatten sonra ne uzun adam sevdalı akp'li tayfaya, ne de "pkk barış kelebeği tamam mıa" tandanslı hdp'li tayfaya tahammülüm var.
artık gerçekten savunulacak bir yanınız kalmadı. azıcık onurunuz varsa, hatanızı kabullenip sessizce kenara çekilin. çünkü gerçekten çok sabrettik. iki tarafın durmadan birbirini suçlamasına, şehit haberi geldiği an pkk'lıların "bunlar hep 400 vekil yüzünden hep mit yapıyor" demesine, akp'lilerin "teröristler bize darbe yapıyor tek suçlu hdp" diye misillemesine yeterince katlandık.
belki şehit haberleri toplu olarak değil de, birer ikişer geldiği için 7 hazirandan bu yana 50'den fazla evladımızı kaybetmemize rağmen yutkunduk. yutkunmamalıydık, işler bu raddeye varmadan ortalığı ayağa kaldırmalıydık ama yapmadık. o yüzden bu 14 gencimizin şehadetinde bizim de hatamız var halk olarak. belki hataları telafi etmez ancak bundan sonra yanacak yangınlara bir damla su taşımak umuduyla artık ben tahammül etmiyorum.
ekşi'den ortalık pkk'lı kaynıyor diye kaçtım buraya geldim. korkaklık etmişim. geri dönüp sustuklarımı söylemeye devam edeceğim. muhtemelen uçuracaklar. olsun. yedek hesaptan devam ederim, başka hesap açarım.
orada pkk destekçisi entryleri gördükçe sinir olup başka sayfaya bakıyordum. bu da büyük bir hataymış meğerse. yarın ilk iş elimde entry numaralarıyla birlikte gerekli makamlara tek tek şikayet edeceğim. zararı dokunur mu bilemem ama uğraşıp dursunlar. en azından sineye çekilmediğini anlasınlar.
burada da devam edeceğim. uludağ sözlük ekşi kadar değil ama burada da hafif hafif filizlenen dezenformasyonlar var. önüne geçmek mümkün mü, orası bilinmez ama olduğu yere kadar. benim sıradan bir vatandaş olarak elimdeki tek güç sosyal medya ve onu da sonuna kadar kullanmaya kararlıyım.
siz bunlarla bizleri yıldıracağınızı sanıyorsunuz ancak farkında olmadan daha da körüklüyorsunuz. bu iş siyasi tercih olmaktan çoktan çıkmıştı, bir davaya dönüşmüştü ancak artık dava bile değil, apaçık katliam yapılıyor. ve emin olun insanlar artık herkesin gerçek yüzünü görmeye başlıyor.
merak etmeyin, çok yakında bunun cevabını da hepiniz alacaksınız
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar