bugün

pijolog

Bende başlik açacaktım bi baktım acmışlar, e milleti seri artilamiş, bana bitanecik oyle tektane boynu bükük bi acık oy verdi sadece.
onların hakkı tabi...
cok ayıp hiç yakıştıramadım.

Ben aglamaya gidiyorum kimse gelmesin peşimden...
© copyright 2005 - 2026