bugün
- velvet27
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek6
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- dincilerin ingiltere sevdası5
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- kemalist dünya19
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- maklube4
- sözlük yazarlarının yemek menüleri4
- şeyh olup milleti söğüşleme işi3
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- bir gecede cahil kaldık5
- herzevekil'in biraz şey olması5
- aylık 315 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- ingiliz aksanı3
- merhabalar biraderler3
- galatasaray lobisi10
- hoşlanılan kızla ağaçtan erik yemek3
- üniversitelerin gereksiz olması10
- aile evinde yaşamak8
- hızlı para kazanmanın yolları14
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- sözlüğün en şey yazarı2
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar3
- akplilerin akpye oy verme nedenleri3
- çomar putu2
- sedat pekmez14
- birader yazar olmak13
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- midas2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- ayağımla nah çekebilme yeteneğim5
- işe uykusuz gitmek2
- yazarların ilk kedileri2
- fight club2
- allah9
- kahve içmek2
- sıcaktan ağlamak2
- dilovası katliamı konuşulurken akp'lilerin gülmesi6
- bakir erkek istiyoruz kampanyası4
- chp kemalist değil sosyal demokrat bir partidir2
- türkiyede açık hava genelevi gibi6
- cemevinde hain kemal sloganları8
- duş almak2
- adana kızları2
- özelden bir hanım yazar tarafından zorbalanmak2
- evlenene kadar sadece anal yapan kız3
- 2026 dünya kupası24
önceki fifa serilerine göre zorlaştırılmış bir sürümdür. amatör zorluk seviyesinde oynanamayacak kadar kolay olan oyun daha semi pro'da zorlaşmakta pro'da ise terleten bir hâle dönüşmektedir.
yüksek zorluk seviyesi ciddi anlamda futbol maçlarını andırmakta. rakip takım hâlinde kapanıyor, takım hâlinde atağa kalkıyor. adam adama markajı sık uyguluyorlar. topu aynı adamımla dolaştırıp tüm saham boyunca markajcımı koşturduğumu bilirim, geriye dönene kadar peşimi bırakmadı, gölgeden farksız.
kontra atak oynamak çok zor. 3 4 3 oynasanız bile beklediğiniz bir hücum gücünü elde edemiyorsunuz. orta alanda kaptığınız topla nereye gideceğinizi şaşırıyor, ileri koşan her adamınızın bok varmış gibi boş alanlara değil defansa doğru koştuğunu görüp kanser oluyorsunuz.
rahat çalım olayı da mümkünsüz gibi. zirâ pes'de yaptığımız üzerimize gelen adam tam basacakken depara kalkıp yön değiştirerek atılan şık vücut çalımını fifa'da yemiyorlar. adamlar ayağını sokunca illa bozuluyor topunuz.
liverpool'da gerrard her freekick'i 90'a tıkıyor. ceza sahası çevresinde faul yapmak çok riskli. sinan engin'in dediği gibi "acımıyorlar".
tüm bunlara rağmen oynaması çok güzel. gol atınca gerçekten çok seviniyor, yiyince kahroluyorsunuz.
ne yapmalı da?
gerçek bir futbol maçındaki gibi oyunda hazırlık pasları yapın. bir gözünüz radarda olsun. rakip bir oyuncusunu gereğinden fazla ileri çıkarınca aşırtma pas ile kaçan oyuncunuza topu ulaştırın. evet zor. ama sihir a tuşunda. bu sayede kaleciyle karşı karşıya kalabilme şansı elde ediyorsunuz. şut çekerken sakın deparda olmayın, topu tribünlere nişanlıyorsunuz.
kanatlar çok önemli. topu çizgide taşıyın, rakip dalınca ya faul oluyor ya da lehinize taç. ceza sahasına köşeden girince "lan 30 dereceden kaleye şut çekilir mi" demeyin, çok güzel goller oluyor dar açılardan.
ara paslara güvenmeyin, sürekli istemediğniz yerlere gidiyor top. daha çok kontraya kalkan kanat oyuncunuzun önüne yuvarlamakta kullanın.
bol şut çekin. şut barı ceza sahası dışında iseniz, yarıyı biraz geçsin. kalenin tam karşısında değil de hafif sağında solunda olsun. felaket 90'lar yapabilirsiniz.
"çalım atıcam lan ben" diye inat yapmayın, ayağa pas, tek top ve boşa kaçma. oyunun özü bu, dedim ya bildiğin gerçek futbol. oynayın, oynattırın -subjektif son-.
yüksek zorluk seviyesi ciddi anlamda futbol maçlarını andırmakta. rakip takım hâlinde kapanıyor, takım hâlinde atağa kalkıyor. adam adama markajı sık uyguluyorlar. topu aynı adamımla dolaştırıp tüm saham boyunca markajcımı koşturduğumu bilirim, geriye dönene kadar peşimi bırakmadı, gölgeden farksız.
kontra atak oynamak çok zor. 3 4 3 oynasanız bile beklediğiniz bir hücum gücünü elde edemiyorsunuz. orta alanda kaptığınız topla nereye gideceğinizi şaşırıyor, ileri koşan her adamınızın bok varmış gibi boş alanlara değil defansa doğru koştuğunu görüp kanser oluyorsunuz.
rahat çalım olayı da mümkünsüz gibi. zirâ pes'de yaptığımız üzerimize gelen adam tam basacakken depara kalkıp yön değiştirerek atılan şık vücut çalımını fifa'da yemiyorlar. adamlar ayağını sokunca illa bozuluyor topunuz.
liverpool'da gerrard her freekick'i 90'a tıkıyor. ceza sahası çevresinde faul yapmak çok riskli. sinan engin'in dediği gibi "acımıyorlar".
tüm bunlara rağmen oynaması çok güzel. gol atınca gerçekten çok seviniyor, yiyince kahroluyorsunuz.
ne yapmalı da?
gerçek bir futbol maçındaki gibi oyunda hazırlık pasları yapın. bir gözünüz radarda olsun. rakip bir oyuncusunu gereğinden fazla ileri çıkarınca aşırtma pas ile kaçan oyuncunuza topu ulaştırın. evet zor. ama sihir a tuşunda. bu sayede kaleciyle karşı karşıya kalabilme şansı elde ediyorsunuz. şut çekerken sakın deparda olmayın, topu tribünlere nişanlıyorsunuz.
kanatlar çok önemli. topu çizgide taşıyın, rakip dalınca ya faul oluyor ya da lehinize taç. ceza sahasına köşeden girince "lan 30 dereceden kaleye şut çekilir mi" demeyin, çok güzel goller oluyor dar açılardan.
ara paslara güvenmeyin, sürekli istemediğniz yerlere gidiyor top. daha çok kontraya kalkan kanat oyuncunuzun önüne yuvarlamakta kullanın.
bol şut çekin. şut barı ceza sahası dışında iseniz, yarıyı biraz geçsin. kalenin tam karşısında değil de hafif sağında solunda olsun. felaket 90'lar yapabilirsiniz.
"çalım atıcam lan ben" diye inat yapmayın, ayağa pas, tek top ve boşa kaçma. oyunun özü bu, dedim ya bildiğin gerçek futbol. oynayın, oynattırın -subjektif son-.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar