bugün

never walk alone

Liverpool takımının giriş kapısında yazan söz * , türkçesi "asla yalnız yürüme".Bir kez liverpool maçını televizyondan izlerken denk geldi ve taraftarların ağzından dinledim , türlerim diken diken olmuştu.

bu gün itibariyla eksi oylandiğini gördüm.el insaf.ba$ka sorum yok!
© copyright 2005 - 2026