bugün

ayıp

Diyelim istanbul kartınızı (Akbil) evde unuttunuz... Jeton 4 tl! (1 lira Kartal Kadıköy metrosuna 4 liraya biniyorsunuz.) Ayıp değil mi ya!

Mazeretleri ne? Jeton uygun fiyat olursa, millet istanbul kart almaz... Ama böyle bir mazerete sığınmak doğru mu?
http://galeri.uludagsozluk.com/r/ayıp-803887/

iETT'ye toplu taşıma ücretini PEŞiN veriyoruz; kart doldurarak. Satın almadığımız hizmetin parasını PEŞiN ödüyoruz.

Ama kartımızı evde unutmuşssak da KAZIKLARIN EN BÜYÜĞÜNÜ 4 liraya jeton alarak yiyoruz. AYIPLIYORUM...
© copyright 2005 - 2026