bugün
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- 19 yaşında kızla yatmak4
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- kadınlar2
- genç görünmeye çalışmak7
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- genç olmanın en güzel yanı5
- kadir inanır22
- gitme diye yalvarmak6
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız8
- içtim şarabı13
- 1 temmuz kabotaj bayramı4
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
- eski eşle tekrar evlenmek4
- anın görüntüsü22
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- kemalist dünya24
- amerika birleşik devletleri7
- portekiz5
- kolombiya4
- dünya12
- x in memeleri3
- 28 haziran 2026 kolombiya portekiz maçı2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- öldükten sonra bana ne olacak5
- abd'yi yenmiş olduk bu da bir başarı3
- opel frontera2
- kuran-ı kerim3
- her insanın bir cini olması8
- insan5
- uludağ sözlüğün boşalması3
- şarapçı bey koala birader3
- 30 haziran 2026 hollanda fas maçı3
- true'nun çaylak olması16
- almanya5
- velvet28
- 33 yaşında olmak3
- bik bik'in mutfağına konuk olmak7
- arşivlenmesi gereken resimler3
- rakı sevmemek7
- üniversitelerin gereksiz olması16
(bkz: şeytan vs allah) başlığı altında saçmalayanlar iyi okusun.
Şeytan, allah'ın en sevdiği meleği-miş. Zira şeytan da allah'ı her şeyden çok sever-miş. Allah, hz. Adem'i yaratıp şeytandan secde etmesini isteyince şeytan bunu kıskanmış ve emre itaat etmemiş. Bu kısmı biliyorsunuzdur zaten. Bilmiyor olabileceğiniz şey ise, şeytan hz. Adem'in önünde sevde etmemesinin sebebi kibirli olması değil, allah'tan başka kimsenin önünde secde etmek istemeyişidir. Bu sebepten dolayı allah'tan müsade istiyor ve tüm insanların karşısında oluyor ve insanları da kışkırtmayı başarabildiği için sınavı geçiyor. Sınavı geçtiği için allah'tan kıyamet gününe kadar izin istiyor ve allah da şeytanın kıyamete kadar yaşamasına izin veriyor ama kıyamet gününün ne zaman olacağını söylemiyor. O yüzden şeytan için her şey çok geç olacak kıyamet günü geldiğinde.
Aslında şeytan da yaptıklarının kötü olduğunun bilincinde. Doğası öyle değil çünkü, sonrAdan kötülük yapöaya başladı ve neden böyle yapmaya baŞladığını da açıklaMaya çalıştım yukarıda.
Gelelim şeytanın tek olduğunu sanan cahillere. Şeytan tek değildir, çok fazladır. Şeytanın bir ailesi vardır. O yüzden çoklardır. insanların her şeyi için ayrı bir şeytanı vardır zira. Hırsızlık yapmak için ayrı bir şeytanın vardır, katil olmak için ayrı bir şeytanın vardır. Zina için ayrı bir şeytanın vardır. Yemeğe başlamadan bismillahirahmanirahim demeyi unutman için bile ayrı şeytanın vardır, seni bunları yapmam için zorlarlar. Bazen başarırlar, bazen başaramazlar. Bunu da böyle öğrenmiş oldunuz. Yani saçma sapan versus yapmayın. Allah bir'dir, hz. Muhammed o'nun kulu ve elçisidir.
Edit: şeytan melek değil cinlerdendi diyen aRkadaşlar, şeytan ilk olarak melekti. Emre itaat etmeyince allah onu diğer meleklerden istisna olarak kıldı (cebrail, azrail, mikail, israfil) ve melekler, 4 kutsal melek olarak kaldı.
Şeytan, allah'ın en sevdiği meleği-miş. Zira şeytan da allah'ı her şeyden çok sever-miş. Allah, hz. Adem'i yaratıp şeytandan secde etmesini isteyince şeytan bunu kıskanmış ve emre itaat etmemiş. Bu kısmı biliyorsunuzdur zaten. Bilmiyor olabileceğiniz şey ise, şeytan hz. Adem'in önünde sevde etmemesinin sebebi kibirli olması değil, allah'tan başka kimsenin önünde secde etmek istemeyişidir. Bu sebepten dolayı allah'tan müsade istiyor ve tüm insanların karşısında oluyor ve insanları da kışkırtmayı başarabildiği için sınavı geçiyor. Sınavı geçtiği için allah'tan kıyamet gününe kadar izin istiyor ve allah da şeytanın kıyamete kadar yaşamasına izin veriyor ama kıyamet gününün ne zaman olacağını söylemiyor. O yüzden şeytan için her şey çok geç olacak kıyamet günü geldiğinde.
Aslında şeytan da yaptıklarının kötü olduğunun bilincinde. Doğası öyle değil çünkü, sonrAdan kötülük yapöaya başladı ve neden böyle yapmaya baŞladığını da açıklaMaya çalıştım yukarıda.
Gelelim şeytanın tek olduğunu sanan cahillere. Şeytan tek değildir, çok fazladır. Şeytanın bir ailesi vardır. O yüzden çoklardır. insanların her şeyi için ayrı bir şeytanı vardır zira. Hırsızlık yapmak için ayrı bir şeytanın vardır, katil olmak için ayrı bir şeytanın vardır. Zina için ayrı bir şeytanın vardır. Yemeğe başlamadan bismillahirahmanirahim demeyi unutman için bile ayrı şeytanın vardır, seni bunları yapmam için zorlarlar. Bazen başarırlar, bazen başaramazlar. Bunu da böyle öğrenmiş oldunuz. Yani saçma sapan versus yapmayın. Allah bir'dir, hz. Muhammed o'nun kulu ve elçisidir.
Edit: şeytan melek değil cinlerdendi diyen aRkadaşlar, şeytan ilk olarak melekti. Emre itaat etmeyince allah onu diğer meleklerden istisna olarak kıldı (cebrail, azrail, mikail, israfil) ve melekler, 4 kutsal melek olarak kaldı.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar