halis bayancuk

"Müslümanların evlerini sabah 5'te basarsanız, mahremiyetini çiğnerseniz, sizi Allah'a şikayet ederiz. Aklınızı başınıza alın"

demiş bir zamanlar. benim tavsiyem kendisine e-posta atsın, veya whatsapp tan ulaşşın, daha kolay olur. haa bir de benden de selam söylesin.

bir de yaradan bunları dinliyormuş, o zaman ne diyoruz;

(bkz: allah a inanmak ama güvenmemek)

haaa bi de kanki oluyorlarmış, ona ne diyelim o zaman

(bkz: bana arkadaşını söyle sana kim olduğunu söyleyeyim)
© copyright 2005 - 2026