bugün

18 yaşına kadar sevgilisi olmayan erkek

sevgili olmak bi marifet gibi görünüyor şu sıralar. ama 18inden sonra 1 kişiyle sevgili olup onunla evlenmek varken niye diğerleriyle çıkıp ayrılıp kendimi yıpratıym ?
© copyright 2005 - 2026