bugün

newton

Ne yazık ki bir bilim adamı adı altında trollüğün bile ırzına geçmiş yazar kişisi, yazık.
Edit: o halde orospu olmadığımı da belirtmek isterim. Saygılarla( saygı dileklerimle)
© copyright 2005 - 2026