bugün

beşiktaş

3 sene önce kovduğu vasat futbolcuyu 31 yaşına gelince bonservis ödeyerek yeniden almaya çalışan kulüp.

bakın bunun adı "dalga geçmek"tir. bizlerle, bu taraftarla dalga geçiyorlar amına koyim. yazıklar olsun size.

para verip forma alanı da, destek vereni de siksinler şerefsiz köpekler.
© copyright 2005 - 2026