beşiktaş

yetersiz, alternatifsiz kadrosu ile yeni sezonda 3.lüğü kovalayacak olan takım.

sağ bek sorununu çözdük varsayıyorum ama bu takımın 2 tane net stopere ihtiyacı var kardeşim. 2 tane yabancı stoper var elinde eve ikisini de kullanmayacaksın, belli. sat kurtul hemen.

ayrıca kimse bahsetmiyor veli kavlak'ın yokluğunda oraya net bir transfer lazım. geçen sezon veli gidince takım düştü. atiba yaşlandı, oğuzhan yetersiz. necip kanser. tolgay tek başına o mevkide ne kadar efektif kullanılabilecek?

bakın açık söylüyorum; el birliği ile anadolu takımına dönüştürülüyoruz yıllardır.

19 milyon euro transfer karı elde ettin; forvete alacağın adam 30 yaşında bir 2. lig topçusu mu?

sol kanada alacağın adam 3 sene önce kovaladığın, 31 yaşına gelmiş istikrarsız quaresma mı???

çok açık ve net; yazıklar olsun..
© copyright 2005 - 2026