bugün

türkiyede fakir yoktur

Şimdi "Türkiye'de fakir yoktur" diyen kişinin analizini yapıyorum:

-bu kişi fransız polinezyasında bir dağda gününü gün ediyor olabilir.

-çok parası olduğundan herkesi kendi gibi zannediyor olabilir.

-"beyin fakirliği" hastalığına tutulduğu için göremiyor olabilir.

-"fakir" kelimesinin sosyolojik anlamını bilmeden kullanıyor olabilir.

Falan filan.
© copyright 2005 - 2026