bugün

işe servisle gitmek

Güzergah Yerinde çok fazla viraj yoksa tadından yenmez ama bizim rota da bazen başım dönüyor. Ayrıca servis güzeldir. Hergün farklı birine domalmayı kim ister.
© copyright 2005 - 2026