bugün

zall

kendisini genel olarak severim.5. yıl zirvesinde taksim'de konuşmuşluğumuz da var amma ve lakin eleştirilerim var.

sözlükte barındırdığın aşırı muhafazakar kısım buraya zarar veriyor.
ha dersen ki ben de o düşüncedeyim burası benim sözlüğüm...

sözlükleri sözlük yapan kaliteli yazarlardır.
niye ekşiye kaçtı çoğu kaliteli yazar, zall?
ben 5 yıldır buradayım. yeni arkadaşlar yetişemedi, çok kaliteli yazarlar teker teker, o güzel atlara binip ekşi'ye geçtiler.

şu an ekşi, kabul et ya da etme zirvede.
reklam, tık, reyting vs vs.

tavsiyem daha iyi bir sözlük istiyorsa, iyi yazarları da buradan soğutmadan sahip çıkması yönündedir.
kendisi de aşırı muhafazakar olabilir ama sözlüğü aydın tayfanın yardımıyla, onların yazarlığıyla kurmuştur.
kendisi de iyi biliyor.

uludağ 2006- 2009 gibi aydın yazarların çok çok ağırlıkta olduğu bir sözlüktü.açın inceleyin o yıllara ait entryleri.
uludağ en iyi zamanlarını o aralar yaşadıysa, şapkayı önüne koyup düşünmen gerekiyor zall.

not: hakkını vereyim alçak gönüllü adamdır.zamanında çok sert eleştirilerime özelden mesaj yoluyla sakin cevaplar vermişti.
© copyright 2005 - 2026