bugün

konya

an itibariyle kış mevsimine dönüş yapmış ilimizdir. bir öyle bir böyle berbat havası var derken bugün lapa lapa kar yağmış ve hala yağmaya devam etmektedir. nefret ediyorum
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026