counter strike

2000'den bu zamana kadar oynadığım 3. yılımda profesyonel anlamda turnuvalara vs. katılıp birçok başarıya imza attığım ancak bazı nedenlerden dolayı clan dağıldığıdan dolayı 1,5 yıldır oynamadığım bir oyun. Aslında gene oynarım da 3-5 veledin speed, hack, aim gibi hileler açarak oyundan beni daha da soğutmasıyla ve bu nedenle oyunu tamamen bırakmama sebebiyet vermiştir.

(bkz: nerde o eski CS aşkı)
(bkz: nerde o eski CS oyuncuları)
(bkz: 2004 den sonra CS öldü)
© copyright 2005 - 2026