israillerin filistinli çocuğu köpeklere ısırtması

devlet başkanları bu görüntüleri izleyip hala nasıl olurda rahatça otururular anlamış değilim. bu yaşananlar insanlık ayıbıdır. izlerken benim tüylerim diken diken oldu, bu insanlardan midem bulandı artık. bu ne sadistliktir.
© copyright 2005 - 2026