mutsuzum lan

seda sayan - bebeğim dinliyorum, şuan öyle mutlu oluyorum.

hatta bu başlığa tıkladığımda şarkıda vokal yapan cankan "mutlu olamadın dimi" dedi, dedim ipneye bak nasılda bildi.

böyle şeylerle zamanı öldürüyoz işte ölümü düşünüyorum oturduğum sandalye biranda kuş tüyü yastık oluyo felan tavsiye ederim.
© copyright 2005 - 2026