bugün

as parti

bunların bir de derneği var; (bkz: temad)

evet, bu abiler temad'da batak oynarken düşünmüş, taşınmışlar ve "bir parti kuralım amk" demişler ve ortaya as parti çıkmış.

he, astsubay deyip hafife almayın sakın.

bugün mit müsteşarımız bile bir astsubay, bakarsın yarın vekil olur, hatta başvekil olur. kim bilir?
o yüzden astsubayları küçümsememek lazım...
© copyright 2005 - 2026