bugün
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle20
- iş kadını yazarlar6
- kadın motorcunun yol kesip sürücüye saldırması4
- yetersizim diyerek istifa etmek3
- meloş nerede sorunsalı4
- artık ulu sözlüğümüze fotoğraf atılabilmesi4
- krista allen2
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi5
- beyaz otomobil satın almak9
- ikinci el elbise giymek2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği6
- ege waw2
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu6
- düşün ki o bunu okuyor4
- sevgiliye en güzel hitap şekli4
- hoşgeldin pazartesi7
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- pazar günü aktiviteleri4
- nervio'nun memleketi3
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek4
- paris te son tango5
- park etmek sanatı4
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- sol tarafın inzal olması3
- bugün de meme atan olmaması8
- 2026 dünya kupası17
- amy adams2
- haksızsam haksızsın deyin2
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- kulak arkasını keselemek3
- babalar günü hediyesi2
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- neredesin2
- yer çekimine küsmek3
- yedi bela hüsnü'deki cemal2
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- kız ismet2
- lahmacunu elle yiyen kız18
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- ayağında terlikle ülke yönetmek2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- netflix yasaklanmalıdır4
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- özel okul öğretmenleri açlık grevinde4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
Bildiğim kadarıyla, 7 emirlikten oluşan birleşik arap emirlikleri'nin en zengini değil, aksine en popüler olandır. Zira emirliklerin en zengini ve başkenti için,
(bkz: abu dabi)
Birkaç kere gidip görmüş birisi olarak diyebileceğim şeyler, izlenimlerim ise şunlar,
Bir kere alışveriş cenneti, dilediğiniz şeyi giyim kuşamdan tutun, içmeye zıçmaya kadar her şeyi elinizin altında bulabilirsiniz, ama zannımca kesinlikle gezmek tozmak balayı tatil vb. için gelinecek bir yer değil. Adamlar bildiğin dümdüz çölün üzerine dikmişler binaları, gökdelenleri, doğu'nun new york'u tadında, lüks ifşalarla turistlere peşkeş çekmeye başlamışlar, "avm" cennetinden başka da bir yer değil. Turist kısmısı resmen, burj khalifa önünde selfie çektirip, su gösterisinin videosunu çekmeye geliyor tatil diye. Bir de kendinizi kaybedebileceğiniZ devasa bir dubai mall var sormayın gitsin. Çöl turları filan yapılıyor, kesinlikle akdeniz ege kıyılarında yaptığımız turlar çok daha kaliteli. Aynı zamanda da sahillerine de indim, daha derli toplu gibi dursa da, denizi hiçte güzel değil. Turistlerden para kazanabilmek için, neredeyse istediğinizi yapabilirsiniz tadında, hareketlerini kısıtlamamışlar. Ortadoğunun diğer zengin ülkelerindeki gibi, çalışanları bangladeş, pakistan, hindistan, sri lanka ve filipinler tabanlı. Emirlik yerlileri ise, aylak bakkal daşşak tartar hesabı, klimalı avm lerde, dolanıp duruyor. Düzen işte. Kısacası, 4-5 günde tamamını gezebileceğiniz, bazı teknoloji ürünleri dışında çokta ucuz olmayan, hatta avm lerdeki mağazaların yer yer türkiye'den daha kazık fiyata mallarını okuttuğu arap sermayesi bir yer dubai. Burj khalifa inşası zamanında tıkanan ekonomisi için abu dabi emirliğinden, 10 milyar dolar borç alan, şeyh el maktum devlet başkanı, aynı zamanda da, en büyük inşaat firması "emaar" ın sahibi.
(bkz: abu dabi)
Birkaç kere gidip görmüş birisi olarak diyebileceğim şeyler, izlenimlerim ise şunlar,
Bir kere alışveriş cenneti, dilediğiniz şeyi giyim kuşamdan tutun, içmeye zıçmaya kadar her şeyi elinizin altında bulabilirsiniz, ama zannımca kesinlikle gezmek tozmak balayı tatil vb. için gelinecek bir yer değil. Adamlar bildiğin dümdüz çölün üzerine dikmişler binaları, gökdelenleri, doğu'nun new york'u tadında, lüks ifşalarla turistlere peşkeş çekmeye başlamışlar, "avm" cennetinden başka da bir yer değil. Turist kısmısı resmen, burj khalifa önünde selfie çektirip, su gösterisinin videosunu çekmeye geliyor tatil diye. Bir de kendinizi kaybedebileceğiniZ devasa bir dubai mall var sormayın gitsin. Çöl turları filan yapılıyor, kesinlikle akdeniz ege kıyılarında yaptığımız turlar çok daha kaliteli. Aynı zamanda da sahillerine de indim, daha derli toplu gibi dursa da, denizi hiçte güzel değil. Turistlerden para kazanabilmek için, neredeyse istediğinizi yapabilirsiniz tadında, hareketlerini kısıtlamamışlar. Ortadoğunun diğer zengin ülkelerindeki gibi, çalışanları bangladeş, pakistan, hindistan, sri lanka ve filipinler tabanlı. Emirlik yerlileri ise, aylak bakkal daşşak tartar hesabı, klimalı avm lerde, dolanıp duruyor. Düzen işte. Kısacası, 4-5 günde tamamını gezebileceğiniz, bazı teknoloji ürünleri dışında çokta ucuz olmayan, hatta avm lerdeki mağazaların yer yer türkiye'den daha kazık fiyata mallarını okuttuğu arap sermayesi bir yer dubai. Burj khalifa inşası zamanında tıkanan ekonomisi için abu dabi emirliğinden, 10 milyar dolar borç alan, şeyh el maktum devlet başkanı, aynı zamanda da, en büyük inşaat firması "emaar" ın sahibi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar