bugün

sözlük yazarlarının itirafları

fazlasıyla takıntı haline getirdim bu olayı napacağım konusunda da pek bi fikrim yok bazı şeyleri açıklığa kavuşturmak iyidir ama şu durumda iyi midir bilemedim. napacağım be sözlük net bi geri dönüş alamasam da üzerine gitsem mi.
© copyright 2005 - 2026