bugün

kişilik testi

Bir soruyla çözülür.

Soru: biri 'napıyosun' sorunuza 'asılıyorum ya' dedi. Cevabınız ne olurdu?

A. Kime?
B. Neye?
C. Yapacağın işi sikeyim.
D. Ahsjjdkfkfkgmf

Cevabınız;

A ise realistsiniz.

B ise kafanız karışık.

C ise içiniz fesat.

D ise anlamakla anlamamak arasındasınız ama espridir diye çaktırmamak için gülüyorsunuz. Ama gerçeklik payı da kafanızı kurcalıyor. En iyisi gülmek.
© copyright 2005 - 2026