bugün
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti8
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- kadınlar neden aldatır4
- donald trump4
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv4
- türk siyasetçiliği yapan araplar4
- sürekli esnemek3
- performans sanatçısı3
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- karşı cinste bağımlılık yapan şeyler4
- karı hoplatmak3
- eren ali bingöl2
- iyi araba kullanan iyi sevişir2
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması3
- türkiye eyalet haritası2
- sözlük erkekleri aranıyor mu6
- aylık 378 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- selahattin demirtaş cilalı apo dur3
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı6
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
- sen benim kim oldugumu biliyo musun2
- sedat pekmez12
- yagmurcu ile revani yemek4
- cebinde parası olmayan fakir erkek3
- duşta şarkı söylemek2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- kabullenince huzur veren gerçekler5
- agresif süs köpeği3
- sevgili yapınca her şeyden elini ayağını çekmek3
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması8
- z kuşağının metal dinlememesi2
- kadin2
- dut ağacı4
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi15
- muşlettin amca4
- bir kadını araba park ederken izlemek5
- askerlik4
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak2
- red pill2
- utanmadan şort giyen erkek7
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- kadında güzellik aramayan erkek2
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler3
- bir çiçek fotoğrafı bırak5
- elimde goruntuleriniz var4
- artık pek kullanılmayan kelimeler2
- pantolon cebinde lahmacun taşımak3
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım4
Oyunu çıktığından beri ilk kez oynayabildim.
Pek sevgili canım kardeşlerim, dört gün önce ASUS Z6 almış bulunmaktaydım. Bir kaç ücretsiz oyun yükledim. Dün de 2 liraya play store'dan oyunu satın aldım.
Haydaaa, 16 mbps internet hızım var. 2 mb hızla indirmeli normalde, 1.5 dakikada inmeli oyun. Peki noldu? OROSPU ÇOCUĞU TTNET 20 kb hızla 1 saatte indirdi 150 mb oyunu...
Her neyse, oyuna dönelim.
Oyunu ilk açtığımda heyecanlıydım, sonuçta ilk defa keçi olacaktım. ilk olarak görevim herhangi bir şeyin. Üzerinden zıplamaktı, çitin üzerinden zıpladım. Sonra tramboline binmem gerekti vesaire. Yaklaşık yarım saa kadar oyunu oynadım. Sonra bir nesneye 250m uzaktan kafa atma görevi geldi... Yok arkadaş yapamıyorum. Menüye girdim. Başarımlar kısmına baktığımda ne göreyim! Oyunda tamı tamına 18 görev var! Hatta o çit üzerinde zıplama görevi de dahil! Ve ben yarım saatte 10 görev yapmışım!
Tabii bunda biraz oyunun yardımı da olmadı değil, 2 tane görevi oyunun mükemmel buglarıyla hallettim. Oyunda 50 m yükseğe zıplamaya çalışıyorsum. Görevin adı aya ulaş idi bu arada. Her neyse, bir bug oldu, haritanın altına düştüm! Yahu bildiğin binalar, insanlar, arabalar falan her kaplamalarıyla üstte duruypr, benim etrafım bulutlarla çevrili, allahtan yapımcılar yeniden canlan özelliğini koymuşlar. Oyunu resetlemiyorsunuz, ilk doğduğunuz yerden başlıyorsunuz. Oyunu yeniden başlatma özelliği de var tabii, o ayrı...
Oyunu yaklaşık 1-1.5 saatte bitirebilirsiniz, PC'deki kadar iyi grafiklere sahip değil, ki bu önemli de değil. MMO özelliği yok. Haritası PC'dekinden daha küçük, mesela fabrika falan yok, aynı zamanda görev sayısının daha az olduğunu duydum, her neyse... Oyunun mobil sürümünü şimdiki haliyle 4-5 saat oynadıktan sonra sıkılabilirsiniz, eğlenceli tabii, ama dediğim gibi, harita çok küçük.
Haa durun, şunu es geçmeyelim. 9 tane de değişik keçi var. 4'ü oyunun başında açık, beşini görevleri yaparak kazanıyorsunuz.
Neler mi bunlar, ilk dört keçi şunlar, normal keçi, örümcek keçi (örümcek adam kostümü giymiş, ve evet! Ağ atabiliyor!) zarif keçi (ne olduğunu söylemeyeyim, oynayın da görün, hehe) jet keçi (adı sanırım buydu, jetle uçabiliyorsunuz, ama şeyy, kontrolü "biraz" zor) ben kilitli keçilerden ikisini açtım, uzun keçi ve tüylü keçi, ama bunlar keçi değiller, emin olabilirsiniz...
Oyunu alıp almamakta tereddüt etmeyin, sonuçta 2 milyona yakın satmış bir oyundan söz ediyoruz. Hem zaten şu an steam'de 12 lira, google play store'da 2 lira, app store'da indirim yok, 10,49 lira. Benim emektar iPad 2 kaldırmadı. Z6'da oynuyorum. Bazen açılmama sorunu olabiliyor, takmayın. Tekrar deneyin, açılır.
Eğer PC'niz kaldırıyorsa (ki benim gibi 3 yıllık giriş seviye bir laptop veya 6 senelik orta seviye bir pc kullanmıyorsanız kesin kaldırır) PC için alın, hem grafikleri daha iyi, hem haritası daha büyük, hem yapacak şeyler daha fazla, hem co-op oynanabiliyor, hem de MMO geldi yahu!
Ama gene de, dışarıdayken de oynamak için mobil sürümünü oynayabilirsiniz.
Gene de yeni güncelleme gelmeli artık. Ben 3 saat kadar oynadım, ama çok eğlendim, daha bitirmedim oyunu üstelik! 6-7 görev falan kaldı, her neyse, zaten 2 lira, alın bir köşede dursun, arada açar oynarsınız.
Pek sevgili canım kardeşlerim, dört gün önce ASUS Z6 almış bulunmaktaydım. Bir kaç ücretsiz oyun yükledim. Dün de 2 liraya play store'dan oyunu satın aldım.
Haydaaa, 16 mbps internet hızım var. 2 mb hızla indirmeli normalde, 1.5 dakikada inmeli oyun. Peki noldu? OROSPU ÇOCUĞU TTNET 20 kb hızla 1 saatte indirdi 150 mb oyunu...
Her neyse, oyuna dönelim.
Oyunu ilk açtığımda heyecanlıydım, sonuçta ilk defa keçi olacaktım. ilk olarak görevim herhangi bir şeyin. Üzerinden zıplamaktı, çitin üzerinden zıpladım. Sonra tramboline binmem gerekti vesaire. Yaklaşık yarım saa kadar oyunu oynadım. Sonra bir nesneye 250m uzaktan kafa atma görevi geldi... Yok arkadaş yapamıyorum. Menüye girdim. Başarımlar kısmına baktığımda ne göreyim! Oyunda tamı tamına 18 görev var! Hatta o çit üzerinde zıplama görevi de dahil! Ve ben yarım saatte 10 görev yapmışım!
Tabii bunda biraz oyunun yardımı da olmadı değil, 2 tane görevi oyunun mükemmel buglarıyla hallettim. Oyunda 50 m yükseğe zıplamaya çalışıyorsum. Görevin adı aya ulaş idi bu arada. Her neyse, bir bug oldu, haritanın altına düştüm! Yahu bildiğin binalar, insanlar, arabalar falan her kaplamalarıyla üstte duruypr, benim etrafım bulutlarla çevrili, allahtan yapımcılar yeniden canlan özelliğini koymuşlar. Oyunu resetlemiyorsunuz, ilk doğduğunuz yerden başlıyorsunuz. Oyunu yeniden başlatma özelliği de var tabii, o ayrı...
Oyunu yaklaşık 1-1.5 saatte bitirebilirsiniz, PC'deki kadar iyi grafiklere sahip değil, ki bu önemli de değil. MMO özelliği yok. Haritası PC'dekinden daha küçük, mesela fabrika falan yok, aynı zamanda görev sayısının daha az olduğunu duydum, her neyse... Oyunun mobil sürümünü şimdiki haliyle 4-5 saat oynadıktan sonra sıkılabilirsiniz, eğlenceli tabii, ama dediğim gibi, harita çok küçük.
Haa durun, şunu es geçmeyelim. 9 tane de değişik keçi var. 4'ü oyunun başında açık, beşini görevleri yaparak kazanıyorsunuz.
Neler mi bunlar, ilk dört keçi şunlar, normal keçi, örümcek keçi (örümcek adam kostümü giymiş, ve evet! Ağ atabiliyor!) zarif keçi (ne olduğunu söylemeyeyim, oynayın da görün, hehe) jet keçi (adı sanırım buydu, jetle uçabiliyorsunuz, ama şeyy, kontrolü "biraz" zor) ben kilitli keçilerden ikisini açtım, uzun keçi ve tüylü keçi, ama bunlar keçi değiller, emin olabilirsiniz...
Oyunu alıp almamakta tereddüt etmeyin, sonuçta 2 milyona yakın satmış bir oyundan söz ediyoruz. Hem zaten şu an steam'de 12 lira, google play store'da 2 lira, app store'da indirim yok, 10,49 lira. Benim emektar iPad 2 kaldırmadı. Z6'da oynuyorum. Bazen açılmama sorunu olabiliyor, takmayın. Tekrar deneyin, açılır.
Eğer PC'niz kaldırıyorsa (ki benim gibi 3 yıllık giriş seviye bir laptop veya 6 senelik orta seviye bir pc kullanmıyorsanız kesin kaldırır) PC için alın, hem grafikleri daha iyi, hem haritası daha büyük, hem yapacak şeyler daha fazla, hem co-op oynanabiliyor, hem de MMO geldi yahu!
Ama gene de, dışarıdayken de oynamak için mobil sürümünü oynayabilirsiniz.
Gene de yeni güncelleme gelmeli artık. Ben 3 saat kadar oynadım, ama çok eğlendim, daha bitirmedim oyunu üstelik! 6-7 görev falan kaldı, her neyse, zaten 2 lira, alın bir köşede dursun, arada açar oynarsınız.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar